خلیلی با پرسپولیس قرارداد داخلی بست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس دیروز با این تیم قرارداد داخلی یک ساله بست. محسن خلیلی با توجه به توافق اولیه در هفته گذشته صبح دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و با عقد قرارداد داخلی یک ساله در پرسپولیس ماندنی شد.

احتمال زندانی شدن مارادونا

دیه‌گو مارادونا به دلیل مصدوم کردن دو نفر در یک تصادف رانندگی به دادگاه احضار شد و احتمال اینکه زندانی شود وجود دارد. مارادونا که در حال حاضر هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده دارد، در سال ۲۰۰۶ موجب آسیب‌دیدگی دو نفر شد. هنوز تاریخ دقیق دادگاه مارادونا مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد که او حتی تا سه سال به زندان بیفتد.

شکایت باشگاه سپاهان از جباری

مسوولان باشگاه سپاهان قصد دارند از هافبک استقلال به کمیته انضباطی شکایت کنند.

در روزهای گذشته به دلیل بروز برخی مشکلات و انجام مصاحبه‌هایی علیه سپاهان، مسوولان باشگاه سپاهان از امید روانخواه، یدا... اکبری، لوکا بوناچیچ، مجید فرخزادی، واعظ آشتیانی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند و خواهان رسیدگی به این موضوع از مجاری قانونی شده‌اند.علاوه بر افراد نامبرده، مجتبی جباری هفته گذشته

مصاحبه ای علیه قلعه نویی انجام داد و به همین دلیل مسوولان باشگاه سپاهان شکایتی علیه هافبک استقلال تهیه کرده‌اند و می‌خواهند شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.