مرگ ۱۰ جودوکار و مربی در سقوط هواپیما

اعضای تیم ملی نوجوانان جودو ایران در مسیر سفر به ارمنستان، در سانحه سقوط هواپیما در شهر قزوین جان خود را از دست دادند. این تیم که قرار بود ۱۵ مرداد در پیکارهای جهانی مجارستان حاضر شود برای کسب آمادگی بیشتر تصمیم داشت در ایروان اردوی مشترک برگزار کند که در این سانحه همگی جان خود را از دست دادند. این هواپیما ۱۶ دقیقه بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی در روستای فارسیان اقبالیه قزوین سقوط کرد و تمامی ۱۶۸ سرنشین آن کشته شدند.

تعویق انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری

طبق برنامه اعلام شده قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۵ تیرماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود که بنابر اعلام سازمان تربیت‌بدنی «به علت عدم پاسخگویی به موقع ارگان‌های نظارتی» تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

علی‌آبادی بیسبال را نمی‌شناسد

رییس سازمان تربیت‌بدنی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد میزان شناخت مسوول ورزش کشور از رشته بیسبال گفت: این رشته را خیلی نمی‌شناسم.» او در مراسم افتتاح اولین استادیوم بین‌المللی و تخصصی بیسبال کشور در کرج صحبت می‌کرد.

آسفالت کردن دماوند ادامه دارد

با وجود اعتراضات گسترده، عملیات جاده سازی در کوه دماوند همچنان ادامه دارد. به گفته راهنمایان کوهنوردی عملیات زیرسازی جاده‌ دماوند متوقف نشده است و کامیون‌ها و کمپرسی‌ها دوباره در حال تخلیه کردن شن و ماسه برای ساخت جاده در کوه دماوند هستند. پیش از این، حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ متر از پای دماوند زیرسازی شده بود.