ساکت: از دستورالعمل وزارت صنایع بی اطلاعم

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: از ابلاغ دستورا‌لعمل وزارت صنایع برای تعیین سقف قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌های صنعتی بی‌اطلاع هستم. محمدرضا ساکت گفت: اینها سیاست‌های کهنه شده‌ای است که برخی تیم‌ها هر ساله به کار می‌گیرند تا به خواسته‌هایشان در بازار نقل و انتقالات برسند. غلامرضا رضایی به الامارات پیوست

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران با عقد قرارداد دو ساله به تیم فوتبال الامارات امارات پیوست.

غلامرضا رضایی که برای عقد قرارداد با تیم فوتبال الامارات امارات راهی این کشور شده بود، صبح دیروز پس از توافق با مسوولان این باشگاه، با عقد قرارداد دوساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست. رضایی در سال نخست مبلغ ۸۵۰هزار دلار دریافت می‌کند که این مبلغ با توجه به عملکرد این بازیکن در سال آینده قابل افزایش است.

پرویز سیار: عنایت عاشق ریاست است

کارشناس داوری کشورمان گفت: عنایت توانایی دفاع از حقوق داورانش را ندارد. کسی که به دنبال سفر‌های خارجی و رفتن به کلاس‌های مختلف است چطور می‌تواند از وضع حق و حقوق داوران و حتی شرایط جسمانی آنها آگاه باشد؟ اگر نام عنایت مدرس است برود به دنبال تدریس و ریاست را به کسی دیگر بسپارد تا وضعیت داوری در کشورمان به ناکجا آباد نرود. دکتر پرویز سیار گفت: عنایت در این مدت تا توانست به نبوغ‌کشی پرداخت این آقا آنقدر به داوران جوان فرصت نداد تا جایی که آنها را برای قضاوت یک بازی ساده هم ناامید کرد. این فرد آنقدر عاشق ریاست است که به راحتی کمیته داوران را رها نخواهد کرد.