بعد از تصمیم فدراسیون فوتبال برای عدم اعزام تیم فوتبال بانوان به بازی‌های آسیایی گوانگجو، سرمربی این تیم گفت: این خبر برای من هم عجیب است. با این تصمیم جلوی پیشرفت گرفته می‌شود و فقط صورت مساله پاک می‌شود. شهرزاد مظفر با اشاره به باخت‌های سنگین ایران در جام ملت‌ها ادامه داد: ما چیز بیشتری به این تیم نداده بودیم تا پس بگیریم.

او که پس از عدم صعود تیم فوتبال بانوان از جام ملت‌های آسیا مورد انتقاد رییس فدراسیون فوتبال قرار گرفت در این‌باره گفت: من از این انتقاد ناراحت نشدم، چون معتقدم آقای کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون حق دارد ناراحت باشد، اما به هرحال از نظر فدراسیون نوک انتقاد به سمت من است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان با قبول این انتقاد که تشکیلات آماده‌سازی تیم بانوان در حد مناسبی نیست، ادامه داد: من هم معتقدم اگر قرار است نحوه آماده‌سازی به این‌گونه باشد این تیم به بازی‌های آسیایی اعزام نشود، بهتر است، اما چرا ما باید این طوری فکر کنیم چرا فکر نکنیم در یک سال باقیمانده با برنامه‌ریزی بهتر به فکر نتیجه گرفتن باشیم.

مظفر اضافه کرد: تا قبل از اعزام تیم تایلند مگر ما چند مسابقه دوستانه برای تیم گذاشتیم. من هم قبول دارم که اگر با همین شرایط به گوانگجو اعزام شویم کیسه گل حریفان می‌شویم. من می‌گویم هنوز فرصت است و حتی می‌گویم بدون من تا هر گونه شائبه‌ای برطرف شود. این تیم حیف است اگر سایر تیم‌های آسیایی در رده‌ بانوان موفق شدند به خاطر صبر و تحمل‌شان بوده است. سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: من به عنوان مربی دو راه بیشتر نداشتم و ندارم، یا باید این سیستم را قبول نداشته باشم و فقط تماشا کنم یا اینکه خودم را درگیر کنم. به نظر شما من به تنهایی می‌توانم سیستم را تغییر دهم من فکر می‌کنم در جایی که می‌توانم به چند جوان کمک کنم نباید توانم را دریغ کنم، البته قبول دارم در یکسری موارد ضعف‌هایی داریم، اما همیشه نحوه برخورد کنار کشیدن از کار نیست، البته شاید روزی به این نتیجه برسم که باید خود را کنار بکشم.