رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره درگیری لفظی که بین رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی به وجود آ‌مد، گفت: به دلیل شرایط بد مالی تیم در بدو ورود حرف‌هایی زده شد که ای کاش زده نمی‌شد. ما از طریق سفارت پنج هزار یورو بین اعضای تیم پرداخت کردیم و فکر می‌کنم غیر از پاداش ما مشکل مالی دیگری نداشتیم، چرا که تمامی هزینه‌ها برعهده میزبان بود.

عباس ترابیان با انتقاد شدید از شرکت خودروسازی ایران خودرو گفت: ما مدام می‌گوییم اگر سلسله مراتب حاکم نباشد، نظم و انضباط به هم می‌خورد. از چند ماه قبل نامه‌ای از راس کشور نوشته شد و مدام راجع به آن صحبت شد. علی‌آبادی هم به شدت پیگیر شد تا این نامه به دفتر وزیر صنایع رفت. چندین بار شمس و شمسایی که چهره بودند به دفتر وزیر رفتند و پس از دستور وزیر این نامه به ایران خودرو رفت.

رسیدن این نامه به ایران خودرو مصادف شد با تغییرات مدیریتی این کارخانه و از همان زمان آنها شروع کردند به سرکار گذاشتن بچه‌های تیم و تا همین امروز هم آنها را دوانده‌اند. برای من این مساله خیلی بحث انگیز است. در کشوری مثل آلمان برای اینکه بازیکنان تیم ملی آلمان از خودروهای مرسدس بنز استفاده کنند به بازیکنان تیم ملی خودروهای این کارخانه را می‌دهند و به غیر از آن به آنها پول هم می‌دهند.

ولی در کشور ما چون رقابتی بین شرکت‌های خودروسازی وجود ندارد، ایران خودرو با وجود دستور اکیدی که صادر شده این خودروها را نمی‌دهد.

ترابیان افزود: این خودرو برای بازیکنی که ۱۰ سال هم نیست فوتسال را شروع کرده خیلی می‌تواند مهم باشد. نمی‌دانم چرا ایران خودرو با آبروی بازیکنان ما بازی می‌کند.

ما نمی‌گوییم آنها قطعا این خودروها را بدهند، بلکه می‌گوییم بازیکنان را سرکار نگذارید. اگر نمی‌خواهید این خودروها را بدهید لااقل خیلی روشن اعلام کنید. این درست نیست که با اسم دادن این خودروها تبلیغ کنید، ولی در عمل کاری نکنید. همین طور مردم اعتمادی به ایران خودرو ندارند، پس نگذارید بیش از این به اعتماد مردم لطمه بخورد.