برانکو در آستانه سرمربیگری پرسپولیس

شاید بزرگ‌ترین اتفاق آغاز فصل با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی در پرسپولیس رخ بدهد.

البته این به شرطی است که پرسپولیس ناگهان ویم رایزبرگن هلندی را به عنوان سرمربی اعلام نکند.سایت گل گزارش داده است که رایزبرگن مذاکرات سازنده‌ای در تهران داشته است، اما از آنجا که کارنامه مربیگری او کاملا راضی‌کننده نیست، مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دنبال قرارداد با برانکو ایوانکوویچ هستند؛ مردی که مذاکره‌ای ۱۰ روزه با وی در جریان است و اگر راضی به بازگشت به ایران شود گزینه‌ای ایده آل برای پرسپولیس خواهد بود. به این ترتیب سریال ناکامی انصاری فرد در جذب سرمربی به پایان می‌رسد و موج نارضایتی و سرخوردگی طرفداران میلیونی قطب قرمز فوتبال فروکش می‌کند.

همه می‌دانند که برانکو با فوتبال ایران کاملا آشناست و در عین حال همواره روابطی توام با احترام با کارفرماهای خود برقرار کرده است و همین دو مساله به علاوه کارنامه خوب او، برانکو را در صدر گزینه‌های پرسپولیس قرار می‌دهد. اما در این راه مشکلاتی هم هست که مساله اول به شکایت او از فدراسیون فوتبال ایران بازمی گردد که البته به دلیل مشکل شخصی این مربی با داریوش مصطفوی، دبیر وقت فدراسیون رخ داده است والا برانکو کسی نبود که به علت پاداش از ایران شکایت کند. برانکو که از محمد علی‌آبادی و البته مردم طرفدار فوتبال در ایران نیز دلخوری‌هایی دارد، در ابتدا با پیشنهاد پرسپولیس کاملا مخالفت کرده است، اما با سماجت مذاکره‌کنندگان سرانجام پذیرفته که روی پیشنهاد قرمزها فکر کند و ظاهرا دیروز عباس انصاری فرد اوکی را از او گرفته است. برانکو که گفته می‌شد سرمربی تیم مقدونیه شده است، این کار را قبول نکرده و منتظر یک پیشنهاد بهتر است که شاید پرسپولیس همانی باشد که انتظارش را می‌کشیده . تیمی پرطرفدار و با قابلیت که البته مشکلات بزرگی هم دارد.یکی همین محمد علی‌آبادی، رییس مجمع پرسپولیس که دست آخر او باید اوکی‌هایی را بدهد.

ظاهرا قرار شده مشکل او و فدراسیون نیز در این بین حل بشود تا دیگر مانعی برای عقد این قرارداد باقی نماند. اما اگر برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد، یک خسته‌نباشی به عباس انصاری فرد بگویید که بالاخره موفق شد این مربی باارزش را به ایران بازگرداند، گرچه این خبر هیچ قطعیتی ندارد، چون پای پرسپولیس و سازمان و انصاری فرد و غیره وسط است!