رییس هیات هندبال مشهد از روند حرکت فدراسیون هندبال کشورمان انتقاد کرد و گفت: هندبال ما به سمت اصفهانی شدن نمی‌رود؛ بلکه هندبال ما کاملا اصفهانی و نابود شده است.

مهدی حاجی‌زاده با بیان اینکه این هندبال اصفهان است که در این سال‌ها احیا شده نه هندبال ایران، گفت: هر چند ذوب‌آهن و سپاهان در بعد مسائل مالی از این رشته حمایت می‌کنند و این مساله ارزش بسیاری دارد و باید از آنها تشکر کرد، اما ریشه این مساله باعث شده که هندبال ایران در استان‌ها نابود شده و تنها شاهد رشد هندبال اصفهان در ایران باشیم.

او ادامه داد: بحث حضور حامیان مالی مشکل دیگری است، اما در این سال‌ها هیچ حمایتی از سوی فدراسیون از استان‌ها صورت نمی‌گیرد و تمامی این حمایت‌ها در حد شعار بوده است. ما در مشهد هندبال نداریم و هندبال سبزوار نیز از بین رفته است.

رییس هیات هندبال مشهد اضافه کرد: هندبال ایران در این سال‌ها مصداق واضح هندبال اصفهانی است.

قطعا در جایی که مربی اصفهانی است به طور قطع ۹۰‌درصد بازیکنان اصفهانی می‌شوند، این درحالی است که حتی قیاس دوره‌های مربیگری و داوری و توجه به این استان اثرگذاری خاصی را بر روند پیشرفت این رشته در این استان داشته است.

او تاکید کرد: این مساله به وضوح در وضعیت تیم‌های باشگاهی ایران روشن و دیده می‌شود و اگرچند تیم اصفهانی ایران حذف شوند، خواهید دید که دیگر هندبال حرفه ای نخواهیم داشت.

در اصفهان ورزشکاران ۱۲ ماه تمرین کرده و در مشهد یک ماه تمرین می‌کنند و همین مساله باعث می‌شود تا از نظر فنی تغییرات و اختلاف زیادی بین تیم‌ها ببینیم.

رییس اسبق کمیته مربیان گفت: متاسفانه فدراسیون برای قانونی جلوه دادن قضیه در کنار چهار مربی اصفهانی یک مربی از دیگر شهرها انتخاب می‌کند. مشکلات داوری ما هم به درجه حاد خود رسیده است. متاسفانه داوران خوب ما داوری در این رشته را کنار گذاشته اند.

او ادامه داد: متاسفانه ما در هندبال بله‌قربان‌گوهای خوبی داریم و همین باعث می‌شود تا هندبال ما تک محور بوده و تنها رحیمی به عنوان رییس فدراسیون تصمیم بگیرد و بقیه اجرا کنند.