شکست عجیب  تیم ملی بسکتبال در آلمان

گروه ورزش- تیم ملی بسکتبال ایران که برای انجام دو بازی تدارکاتی مقابل تیم ب و منتخب آلمان به این کشور سفر کرده است، شنبه شب به مصاف تیم «ب» متشکل از تیم دانشجویان آلمان رفت و در پایان با انجام یک بازی ضعیف در نهایت با نتیجه ۷۸-۴۴ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. تیم ایران که از نظر شرایط روحی و روانی در وضعیت خوبی نبود،‌ در وقت اول این دیدار ۶ امتیاز کسب کرد و کوارترهای دوم، سوم و چهارم را با کسب ۱۵-۱۰ و ۱۳ امتیاز به پایان رساند.

دیرک باورمن سرمربی تیم‌های ملی بسکتبال آلمان پس از پایان این بازی گفت: من بازی‌های تیم ایران در المپیک را دیده‌ام، اما این بازی از سوی تیم ایران برای من غیر قابل باور است!

این دیدار در ۸۰ کیلومتری محل اقامت تیم ملی بسکتبال برگزار شد. آرن داودی و حامد آفاق بدلیل آسیب دیدگی در این بازی حضور نداشتند. در دیداری که ۷۰۰ تماشاگر داشت، جواد داوری با کسب ۱۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران بود. ماتیچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال در راه بازگشت فیلم این دیدار را در اتوبوس حامل بازیکنان آنالیز کرد.

تیم ملی بسکتبال آلمان پیش از انجام این مسابقات در یونان سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی و دانشجویان این کشور انجام داده بود که صاحب دو باخت و یک برد شده بود. اما در شرایطی که آلمان‌ها سراغ حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران که در راه آمریکاست را می‌گیرند، اعضای تیم شنبه برای هومن رضایی جشن تولد گرفتند.

تیم ملی بسکتبال آلمان پس از این مسابقات به شمال غرب این کشور سفر می‌کند تا در تورنمنتی که با حضور تیم‌های برزیل- اوکراین و رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود، شرکت کند.

تیم ملی بسکتبال ایران قرار است یک بازی هم مقابل تیم منتخب ژرمن‌ها قرار بگیرد.