رفتن «شیث» و «مرزبان» تمرینات را منظم کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست پایانی پس از بازی گفت: با وجود کسب یک امتیاز از این بازی، هنوز هم در بازی‌های بعد می‌توانیم به کسب امتیاز و در نتیجه قهرمانی امیدوار باشیم. افشین قطبی افزود: صنعت مس پس از آمدن امیر قلعه‌نویی به یک تیم یکدست و منسجم تبدیل شده و این را از بازی‌های خوب مس در این چند بازی اخیر می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

وی گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان ما توانستند تا حدودی خواسته‌های ما را در زمین اجرا کنند، اما تعویض زودهنگام عباس آقایی مقداری روند کار تیمی ما را مختل کرد و در نیمه دوم با توصیه‌هایی که به بازیکنان کردیم، توانستیم فشار را بر روی تیم حریف بیشتر کنیم و موفق شدیم راه‌های نفوذی را ببندیم و حملات خود را پردامنه پی‌ریزی کنیم. ولی در این نیمه اخراج کعبی بحث‌برانگیز بود و قضاوت را در این مورد به کارشناسان مربوط می‌سپاریم.

قطبی ادامه داد: قبل از بازی، کاشانی مدیرعامل باشگاه که چند روز اخیر در بستر بیماری به سر می‌برد، تلفنی با بچه‌ها صحبت کرد و به آنها روحیه داد تا بازیکنان ما بتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و این انگیزه بازیکنان ما را مضاعف کرد. کاشانی مثل یک پدر همواره حامی خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

سرمربی پرسپولیس گفت: کسب این یک امتیاز در کرمان بسیار ارزشمند بود و ما هنوز هم امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج لازم را به دست بیاوریم و به قولی که به هواداران خود دادیم، یعنی قهرمانی در این فصل عمل کنیم.

قطبی در پایان گفت: اخراج شیث رضایی و رفتن مرزبان از تیم ما هیچ خللی در کار تیمی ما به وجود نیاورده و حتی باعث شد تمرینات ما منظم‌تر از قبل دنبال شود.