شمسایی: اصفهان را به قطب فوتسال تبدیل می‌کنیم

وحید شمسایی گفت: با توجه به قول اخلاقی که به مدیر باشگاه فولاد ماهان داده‌ام اولویتم برای سال بعد این تیم خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم تام ایران خودرو اظهار کرد: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و می‌دانم که باید به تعهدات پایبند باشم. سال قبل مسوولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان قصد داشتند که من را جذب کنند که من به دلیل قراردادی که با تام داشتم این پیشنهاد را نپذیرفتم، اما در شرایطی که با تام تسویه کرده‌ام و بازیکن آزاد هستم اولویت برای من فولاد ماهان است؛ چرا که من شرمنده «ریخته‌گران» و «طاهری» هستم. شمسایی افزود: از سویی تیم ارم کیش قم هم به من پیشنهاد داده و از زمان حضورم در ارم کیش خاطرات زیادی دارم، اما به دلیل همان تعهدات اخلاقی به احتمال زیاد به فولاد ماهان خواهم رفت تا پس از اینکه سپاهان در لیگ برتر خوش درخشید و به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شد ما هم بتوانیم فوتسال اصفهان را به قطب ایران تبدیل کنیم.

وی درباره شایعاتی که در خصوص پیشنهاد مالی سنگین فولاد ماهان شنیده می‌شود، گفت: من همیشه گفته‌ام که باید کاری کنیم تا شرایط فوتسال عوض شود. اگر من از فولاد پول خوبی بگیرم این برای همه بازیکنان فوتسال ایران خوب است، چون باشگاه‌ها به دیگر بازیکنان هم پیشنهادهای خوبی می‌دهند و این گونه به فوتسال پول خوبی تزریق می‌شود. قبول دارم که با گرفتن این پول چهار، پنج برابر دیگر بازیکنان لیگی پول می‌گیرم، اما حضور من در فولاد نه‌تنها به لحاظ تبلیغاتی برای این تیم خوب است، بلکه از لحاظ فنی هم می‌توانم به آنها کمک کنم.

وی درباره احتمال حضور بازیکنانی نظیر رییسی،‌ هاشم‌زاده، وزیر و ناصری در فولاد ماهان و تشکیل شدن تیم همیشگی «شمسایی»! گفت: اگر شمسایی باند تشکیل می‌دهد این باند برای قهرمانی بسته می‌شود و نه حاشیه‌سازی، چون هیچ‌کس در توانایی‌های فنی و اخلاقی این بازیکنان تردیدی ندارد. من به مدیر باشگاه فولاد پیشنهاد داده‌ام که این بازیکنان می‌توانند تیم را برای قهرمان شدن کمک کنند و قرار است باشگاه با این چهار نفر هم مذاکره کند.

شمسایی افزود: امسال دوره حساسی برای فوتسال است، چرا که از یک طرف قرار است رقابت‌های قهرمانی آسیا مانند اروپا هر دو سال برگزار شود و هم اینکه از‌ سال آینده جام‌باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود، به همین دلیل تیم‌ها سرمایه‌گذاری فراوانی کرده‌اند و مدیر‌عامل باشگاه فولاد ماهان هم از جیب خود سرمایه‌گذاری کرده است.