دنیای‌اقتصاد- به نظر می‌رسد اظهارنظرهایی که درباره حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال می‌شد و عده‌ای معتقد بودند که حضور کفاشیان به معنای حضور علی‌آبادی در راس فدراسیون فوتبال است پر بیراه نبوده است.

خبرگزاری مهر صبح دیروز گزارش داد، که نشست هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال در دفتر «محمد علی‌آبادی»، رییس سازمان تربیت بدنی برگزار شده است در این نشست که مهدی تاج، علی فتح‌ا... زاده، ناصر شفق ، فریده شجاعی و علی کفاشیان در آن حضور داشتند، ابتدا کفاشیان گزارشی از عملکرد فدراسیون فوتبال و تیم ملی به علی‌آبادی ارائه کرد، سپس علی دایی، سرمربی تیم ملی که به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت ضمن ارائه گزارشی از حضور یک ماهه خود در تیم ملی و دیدار با کویت نسبت به صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی، ابراز امیدواری کرد.

تصویب پایان لیگ در اوایل خردادماه، توجه به مسائل اخلاقی در عرصه ورزش و برخورد با هرگونه بی‌انضباطی بازیکنان در لیگ، طرح ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر از دو فصل آینده (لیگ نهم) و سقوط چهار تیم به دسته اول (در لیگ هشتم) و اختصاص جایزه‌ای برای سه تیم اول لیگ برتر از جمله تصمیمات نشست دیروز هیات‌رییسه فدراسیون با رییس سازمان تربیت بدنی بوده است.