نیازی به یادگیری ندارم!

آفتاب- جذابیت‌های فردی و تکنیکی رونالدو چنان خیره‌کننده است که مادریدی‌های جاه‌طلب حاضرند ۱۲۵میلیون به حساب‌های شخصی این بازیکن و شیاطین سرخ بریزند تا او را به چنگ بیارند. از وضعیتت در این فصل راضی هستید؟

خب همیشه تلاش می‌کنم که بهتر از قبل باشم و این فصل خیلی بهتر از فصول گذشته بازی کردم. هواداران می‌گویند من برای بازی‌های بزرگ باید قدری توانایی‌هایم را بالا ببرم، هرچند که برای نظرات آنها احترام قایلم، اما احساس می‌کنم که بیشتر از این نیازی به یادگیری نداشته باشم به هرحال از وضعیت رو به رشد خودم بسیار راضی هستم و باید اعتراف کنم که منچستر این فصل بهترین مجموعه چند سال اخیر این باشگاه را در اختیار دارد.

تو با زدن ۳۶گل در مجموع دیدارهای مختلف در این فصل، حرف فرگوسن را که گفته بود تو ۱۵گل هم نخواهی زد نقض کردی؟

کاملا درست است و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده است. حالا من یک بازیکن پخته‌تر نسبت به قبل هستم و امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد. ضمن اینکه هنوز فرصت زدن گل‌های بیشتری هم دارم.

از اینکه موفق شدی رکورد جرج بست را که به عنوان ‌هافبک ۳۲گل در یک فصل زده بود بشکنی، احساس غرور نمی‌کنی؟

اگر راستش را بگویم، اصلا به فکر این نبودم که بخواهم رکورد فردی را بشکنم به‌خصوص رکورد اسطوره‌ای همچون جرج بست. گاهی احساس بدی دارم. بارها از بین قهرمانی در چمپیونزلیگ یا کفش طلا انتخاب همیشگی من جام قهرمانی اروپا خواهد بود! ...» فیلم بازی‌های جرج بست را دیده‌ام. باید صادقانه بگویم که تاکنون بازیکن با تکنیکی مثل او ندیده‌ام!

در این فصل گلی هم زدی که مورد علاقه‌ات باشد؟

بله! گلی که در رم با ضربه سر به این تیم زدم را خیلی دوست دارم. واقعا یک گل فراموش نشدنی بود. البته در رقابت‌های داخلی انگلستان نیز گل‌هایی را که با ضربه آزاد به تیم‌های پورتسموث، بولتون و ساندرلند زدم جزو گل‌های محبوبم هستند.

به عنوان بازیکن امسال شانس به‌دست آوردن جایزه‌های گوناگون فوتبال را داری. نظرت چیست؟

این خیلی عالی است و باعث شهرت من خواهد شد، اما اگر بگویند از بین قهرمانی در چمپیونزلیگ یا کفش طلا یکی را انتخاب کن، شک نکنید که انتخاب همیشگی من جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا خواهد بود!