مهر- معاون پشتیبانی باشگاه استقلال دلیل اصلی جدایی‌اش را از این باشگاه پس از شانزده سال همکاری متناوب، اختلاف سلیقه با علی فتح‌ا... زاده عنوان کرد. بهرام امیری که در فصل اخیر نقش عمده‌ای در حفظ ستاره‌های استقلال داشت، افزود: کناره‌گیری من از باشگاه استقلال علت خاصی نداشت. احساس کردم در روند حرکتی باشگاه استقلال سکون ایجاد شده و نیاز به تحول احساس می‌شود که به همین خاطر برای کمک به باشگاه صلاح دیدم از سمت خود کناره‌گیری کنم.

وی ادامه داد: ۱۵ سال با مسوولیت‌های مختلف با باشگاه استقلال همکاری کرده‌ام و کارنامه‌ام در این باشگاه مشخص است. در این بین علاوه بر دوره فعلی مدیریت آقای فتح‌ا... زاده در سال‌های گذشته نیز با ایشان همکاری داشته‌ام، ‌اما در شرایط فعلی با تمام احترامی که برای مدیریت باشگاه استقلال قائل هستم، به دلیل اختلاف سلیقه با ایشان تصمیم به جدایی گرفتم. معاونت پشتیبانی باشگاه استقلال اختلاف سلیقه در‌امر مدیریت باشگاه را ‌امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر خواند و افزود: در کارهای اجرایی اختلاف نظر‌امری طبیعی است. ما سعی کردیم این اختلاف را تا اندازه ممکن حل کنیم، ‌اما آنجایی که به نتیجه نرسیم من به شخصه تصمیم به جدایی گرفتم. وی ضمن تاکید بر این موضوع که در‌امر اداره امور اداری و مالی باشگاه استقلال به صورت شفاف عمل کرده است، افزود: در باشگاه استقلال تحولی اساسی در‌امور مالی و اداری ایجاد شده است، آن هم در باشگاهی که برای ارسال فهرست بازیکنان خود مشکل داشت و با همین اهمال کاری موجبات حذف تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فراهم آمد.

معاونت پشتیبانی باشگاه استقلال همچنین از تحولی که در روند نقل و انتقالات بازیکنان این تیم اعمال شده است، یاد کرد و گفت: در مسائل مالی باشگاه نظم خاصی ایجاد شده است. اگر پولی به بازیکنان پرداخت شده یا نشده به صورت شفاف بوده است. اگر بازیکنی مدعی شود که از باشگاه طلب دارد مسوولان باشگاه می‌تواند با دلیل و مدرک به آن بازیکن ثابت کنند که دریافتی و مطالباتش از باشگاه چقدر است. در باشگاه استقلال تمام مسائل مالی به صورت شفاف انجام شده است که این بزرگ‌ترین خدمت من به این باشگاه است که سعی کردم آن را در‌امور مالی جا بیاندازم.

معاونت پشتیبانی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: آنهایی که عنوان کرده‌اند ‌امیری به علت حضور بازرسان سازمان تربیت‌بدنی در باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرده است، یا از موضوع بی‌اطلاع هستند یا خود مشکل دارند که نمی‌خواهم بدان بپردازم. برای اینکه اذهان عمومی روشن شود باید بگویم که بازرسان سازمان تربیت‌بدنی بیش از ۸ ماه است که در باشگاه استقلال حضور دارند. علاوه بر این در موضعی نیستم که بگویم بازرسان سازمان تربیت‌بدنی در باشگاه استقلال باشند یا خیر.

امیری گفت: مسائل مالی باشگاه استقلال در دوره فعالیت من به‌صورت محرمانه بود و در این ارتباط هیچ اطلاعاتی بیرون از مجموعه نرفت. امیری در خاتمه گفت: کلیه حقوق و مزایای باشگاه استقلال تا پایان اسفندماه پرداخت شده است. با هتل‌هایی که تیم استقلال در طول فصل در آن مستقر شده است نیز تسویه حساب کرده‌ایم. خوشبختانه یک بالانس مالی در باشگاه وجود دارد که در دوره‌های گذشته بی‌سابقه است.