بحث ترمیم کادر فنی مطرح است، نه تغییر

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: احتمال ترمیم در ساختار کادرفنی وجود دارد اما، بحث تغییر مطرح نیست. حسن بیادی اظهار کرد: نظر ما این است که باید در برنامه‌های کادرفنی تجدیدنظر شود و با ماندن همین کادرفنی و ترمیم در ساختار کادرفنی می‌توان نتایج مناسب را کسب کرد. ضمن آنکه با تغییر کادر فنی در این شرایط مشکلات حل نخواهد شد.

وی افزود: برخی از بازیکنان به دلیل بی توجهی که به انتظارات هواداران و مردم دارند در زمین تنها راه می‌روند و این دلیلی می‌شود که تیم نتواند نتایج لازم را کسب کند. ما معتقدیم کادرفنی برای موفقیت تیم تلاش‌های خود را انجام داده و می‌دهد اما، بعضی از بازیکنان به دلیل اختلاف شخصی که با دیگر بازیکنان دارند شرایط را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که کادرفنی کوتاهی کرده است.

بیادی افزود: بازیکنان اگر هم با کادر فنی مشکلی دارند نباید این مشکلات را با خود به زمین بازی ببرند بلکه باید در زمین برای تیم‌شان و هواداران تلاش کنند. متاسفانه در نیم فصل دوم بعضی از بازیکنان به این مساله بی‌توجه بودند.

بیادی ادامه داد: بعضی از بازیکنان از پرسپولیس دقیقه‌ای ۱۳۰‌هزار تومان پول می‌گیرند. این پولی است که از جیب مردم به آنها داده می‌شود. مردم و هواداران این را می‌دانند و از بازیکنان همان انتظاری را دارند که باید داشته باشند. ضمن آنکه هواداران هم بازیکنانی که کم کاری می‌کنند را به خوبی می‌شناسند. بازیکنان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و این طور نیست که بازیکنان پول بگیرند و برای خود در زمین راه بروند.

وی با بیان اینکه ثروتی که بازیکنان اندوخته‌اند از پول مردم تامین شده، گفت: بعضی از این بازیکنان با بی توجهی به جایگاه و ارزش پرسپولیس کم کاری می‌کنند. این در حالی است که پول فراوانی از باشگاه می‌گیرند بنابراین ما نمی‌توانیم نسبت به این مسائل بی‌توجه باشیم.

بیادی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی امیدوار است، به ایسنا گفت: از اول هم به دنبال قهرمانی نبودیم اگرچه هدف‌مان قهرمانی بود. ما به دنبال تغییر سیستم مدیریتی در ورزش بودیم و بسیاری از حواشی که اطراف تیم به وجود آمده به دلیل حاکم شدن این سیستم مدیریتی و قطع شدن دست کسانی است که در گذشته برای باشگاه حاشیه‌سازی می‌کردند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس با سیستم مدیریتی جدید خود تفاوت عمده‌ای با تیم‌های دیگر دارد که برخی از آنها نمی‌خواهند چنین سیستم مدیریتی در ورزش به وجود بیاید. ما به دنبال کار فرهنگی در ورزش هستیم. چرا که نام باشگاه‌مان، باشگاه فرهنگی ورزشی است هر چند که خیلی‌ها در باشگاه‌های دیگر نمی‌خواهند چنین فعالیت‌هایی در ورزش انجام گیرد.

بیادی درباره مشکلات مالی موجود در پرسپولیس گفت: ما حاضریم که حسابرسی‌ وضعیت مالی پرسپولیس در سال گذشته به موقع انجام شود. ضمن آنکه می‌خواهیم حسابرسی سال‌های قبل هم انجام گیرد تا وضعیت بدهی‌های سنگین موجود مشخص شود. به هر حال امسال آسیب‌های فراوانی نظیر کسر امتیاز به دلیل همین بدهی‌ها متوجه پرسپولیس شد.