محمد بیداریان و امین نوشادی دو ملی‌پوش شنای کشورمان در مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان منچستر ۲رکورد ملی را جابه‌جا کردند. نهمین دوره مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان (استخر ۲۵متر) که از روز چهارشنبه ۲۱فروردین ماه با رقابت شناگران ۱۰۵کشور جهان در منچستر انگلیس آغاز شده است، با جابه‌جایی دو رکورد ملی از سوی دو شناگر جوان کشورمان همراه بود.

تیم‌ملی شنای کشورمان که با ترکیب محمد بیداریان، محمد علیرضایی، سیروس سعید و امین نوشادی در این رقابت‌ها حضور دارد، روز پنج‌شنبه و در دومین روز این رقابت‌ها موفق شد. توسط «محمد بیداریان» در رقابت‌های رشته ۵۰متر آزاد با ثبت زمان ۱۴/۲۳ثانیه، رکورد ملی کشور را در استخر ۲۵متر به میزان ۵صدم ثانیه کاهش دهد. رکورد پیشین این ماده متعلق به همین شناگر با زمان ۱۹/۲۳ثانیه در دومین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در ماکائو ۲۰۰۷ به دست آمده بود.

در نخستین روز این رقابت‌ها نیز «امین نوشادی» در رشته ۲۰۰متر آزاد با ثبت زمان ۳۵/۵۳/۱دقیقه موفق شد، رکورد ملی کشورمان در این ماده را به میزان ۷صدم ثانیه کاهش دهد. رکورد قبلی این ماده متعلق به همین شناگر (۴۲/۵۳/۱دقیقه در دومین دوره مسابقات داخل سالن آسیایی ماکائو- ۲۰۰۷) به دست آمده ود.

تیم شنای کشورمان در مسابقات دیروز نماینده‌ای نداشت و امروز در آخرین روز رقابت‌های خود به مصاف حریفان جهانی می‌رود. بر این اساس و طبق برنامه محمد بیداریان و امین نوشادی در ۱۰۰متر آزاد و محمد علیرضایی در ماده ۵۰متر قورباغه با شناگران دیگر کشورها به رقابت خواهند پرداخت. نهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جهان منچستر انگلیس که از ۲۱فروردین آغاز شده است، ۲۵فروردین ماه به پایان می‌رسد.