سپاهان امیدوار، سایپا مدعی

دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه با پیروزی هر دو نماینده کشورمان پیگیری شد. در ورزشگاه آزادی، سپاهان اصفهان در مقابل الاتحاد نماینده عربستان با نتیجه۲-۱ به برتری دست یافت. «سید مهدی سیدصالحی» در دقیقه ۶۰ و «هادی عقیلی» در دقیقه ۷۲ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند و در دقیقه ۸۶ «تلال مشعل» تک گل الاتحاد را به تور دروازه سپاهان دوخت.

ژوران ویرا سرمربی برزیلی سپاهان در پایان دیدار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش افزود: «ما در این بازی مجبور به پیروزی بودیم، تا شانس خود را برای صعود از گروهمان زنده نگه‌داریم»، اما در کویت، سایپای کرج دست به کار بزرگی زد تا با تک‌گل «امید وزیری» در دقیقه ۴۵ نیمه اول با هفت امتیاز به تنهایی در صدر جدول این گروه بایستد.

علی دایی سرمربی سایپا در پایان بازی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «می‌خواهم از همه بازیکنانم به‌خصوص به خاطر بازیشان در نیمه دوم تشکر کنم. با وجود اینکه ما ده‌نفر بودیم در کنترل بازی و حفظ نتیجه تلاش فوق‌العاده‌ای داشتیم.»

وی افزود: «برای حفظ نتیجه کار سختی داشتیم، ما باید در نیمه دوم دفاعی کار می‌کردیم، اما بازیکنانم با آمادگی ذهنی همه‌چیز را تحت کنترل گرفتند.»