ونگر: رشوه‌گیران باید برای همیشه از فوتبال محروم باشند

ایسنا- «آرسن ونگر» مربی فرانسوی آرسنال اعلام کرد: بازیکنانی که رشوه می‌گیرند، باید برای همیشه از فوتبال محروم باشند.

پس از آنکه خبرهایی مبنی‌بر رشوه‌گیری در انگلستان مطرح شد، بسیاری از صاحب‌نظران فوتبال در انگلیس واکنش شدیدی برابر این مساله نشان دادند. نشریه ایندیپندنت چاپ انگلیس اعلام کرد که یکی از بازیکنان شاغل در فوتبال این کشور پس از دریافت ۵۰‌هزار پوند رشوه، پذیرفته است که طی بازی برابر حریف خود با خطایی خشن از بازی اخراج شود.

براساس اخبار منتشر شده، این مساله به یکی از کارهای بسیار پرمنفعت این روزهای فوتبال تبدیل شده و قشر بسیار بزرگی را به خود آلوده کرده است.

آرسن ونگر گفت: «بازیکنانی که رشوه می‌گیرند، باید شناسایی شده و معرفی شوند و پس از آن تا پایان عمر از بازی فوتبال محروم شوند.»

تنها چیزی که در این خبرها آمده، این است که یک سری از بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس رشوه گرفته‌اند، ولی مشخص نشده که رشوه‌گیرها چه کسانی هستند و در لیگ برتر بازی می‌کنند یا دسته‌های پایین‌تر یا حتی اینکه این بازیکنان اهل کدام کشور هستند.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد: «ما فقط به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کنیم و به دنبال اصل ماجرا می‌رویم. روی این موضوع تحقیق خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری به‌دست بیاوریم و مجرمان و متخلفان را شناسایی کرده و محروم کنیم.»