امسال سال شکوفایی ورزش در بخش زیر ساخت‌ها است

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری، ورزش کشور در سال ۸۷ به سمت اجرایی کردن سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی گام بر می‌دارد. محمد علی‌آبادی در جمع معاونان، مدیران و کارکنان سازمان، ضمن تقدیر از تلاش و کوشندگی کارکنان سازمان در خدمت‌رسانی به جامعه ورزش، سال نو را به تمام تلاشگران عرصه ورزش کشور تبریک گفت و افزود: یقینا سال ۸۷، سال اجرای کامل برنامه‌های سازمان در همه بخش‌ها بویژه در بخش‌های فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های ورزش خواهد بود و باید دوچندان بکوشیم تا در این سال اهداف کلان ورزش محقق شود. از طرفی امسال برنامه‌های سازمان برای حضوری پرقدرت و آبرومند در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و کسب جایگاه چهارمی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ چین با قدرت ادامه خواهد یافت و امیدواریم با ادامه روند موفقیت آمیز فعلی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نوآوری و شکوفایی نامگذاری شده، با حرکت‌های جدید صورت گرفته شاهد شکوفایی ورزش در کلیه عرصه‌ها باشیم.

رییس سازمان تربیت بدنی با تاکید بر لزوم خصوصی‌سازی در بخش ورزش تصریح کرد: امسال طلیعه‌ای است تا براساس دستورات مقام معظم رهبری سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی را به اجرا بگذاریم و بر این اساس بسیار امیدوار هستیم که سال ۸۷ آخرین سالی باشد که سازمان تربیت بدنی راسا برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان تربیت بدنی از سال آینده به عنوان یک حامی در بخش‌های فنی، فکری و مالی بخش خصوصی را وارد عرصه توسعه زیرساخت‌های ورزشی خواهد کرد و براین اساس سال ۸۷ سال شکوفایی ورزش کشور در عرصه زیرساخت‌های ورزش خواهد بود.