کمک ‌١٠٥ هزار دلاری دکتر چوی به تکواندو

ایسنا- دکتر چوی چانگ وون، رییس فدراسیون جهانی تکواندو، یکصد میلیون یوآن (۱۰۵ هزار و هفتصد و هشتاد و شش دلار) به فدراسیون تحت مدیریت خود کمک مالی کرد.

این کمک مالی، با هدف توسعه و کمک به اجرای برنامه‌های همبستگی تکواندو انجام شده است. این برای دومین‌بار است که دکتر چوی، به فدراسیون جهانی تکواندو کمک مالی می‌کند. وی در ماه می ۲۰۰۵ نیز مبلغ ۱۲۵ هزار دلار به حساب فدراسیون جهانی واریز کرده بود.

از ماه ژوئن ۲۰۰۴ که دکتر چوی ریاست فدراسیون جهانی تکواندو را برعهده گرفت، وی همواره بر افزایش سرمایه‌گذاری و تخصیص اعتبارات مالی در زمینه برنامه‌های مختلف همبستگی WTF تاکید داشته است.

این برنامه‌های همبستگی شامل کمک به رشد تکواندو در کشورهای مختلف جهان می‌شود. بودجه تخصیصی فدراسیون جهانی در راستای تامین تجهیزاتی مانند: یونیفرم تکواندو (دو بوک)، تجهیزات حفاظتی، شیاپ چانگ، تابلوهای الکترونیکی و تجهیزات ثبت امتیاز، DVD پومسه، تامین بلیت هواپیما برای حضور در رقابت‌ها و برنامه‌هایی مانند مسابقات جهانی بزرگسالان و جوانان در بخش‌های کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم)، جام‌جهانی، مسابقات جهانی و قاره‌ای کسب سهمیه المپیک، دوره‌های تمرینی دانشگاه کیونگ‌هی و‌... خواهد بود.