مهدی تاج در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد علی‌دایی با فدراسیون فوتبال امضا خواهد شد، گفت: تلاش داریم که تا هفته آینده قرارداد دایی امضا شود. خوشحالیم که دایی بدون هیچ شرط مالی پیشنهاد فدراسیون فوتبال را پذیرفت و گفت که با افتخار حاضر به سرمربیگری در تیم‌ملی است. نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال مشکلی برای استخدام دستیاران خارجی برای دایی ندارد، ‌گفت: هرچند که از گذشته فدراسیون فوتبال مبلغ دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان به رستوران هتل، آژانس‌های مسافرتی، داوران و مربیان بدهی دارد، اما برای ما تیم‌ملی در اولویت است و با توجه به منابع مالی که وجود دارد در صورت ضرورت، مربی خارجی را با نظر سرمربی تیم‌ملی استخدام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از انتخاب سرمربی تیم‌ملی اولویت بعدی فدراسیون فوتبال چیست، گفت: اولویت کاری ما مساله نقدینگی است. ما غیر از این‌که باید دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان بدهی را تسویه کنیم، باید راهکار لازم برای به دست آوردن ۱۰ میلیارد تومان هزینه سالانه فدراسیون فوتبال را پیدا کنیم که البته با توجه به اساسنامه، منابع مالی فدراسیون فوتبال مشخص است.

تاج ادامه داد: حق پخش تلویزیونی، اسپانسر، تبلیغات دور زمین، تبلیغ روی پیراهن تیم‌ملی و حامی فدراسیون فوتبال از منابع مالی فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: توصیه ما به وزارت صنایع و معادن این است که اجازه ندهد که تولیدکنندگان خارجی روی پیراهن تیم‌ملی تبلیغ کنند و این فرصت در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار بگیرد. تاج ادامه داد: راه‌حلی که در نظر گرفته‌ایم این است که در این شرایط تولیدکنندگان داخلی بر روی پیراهن تیم‌ملی تبلیغ کنند و پس از صعود به جام‌جهانی، فدراسیون فوتبال با یکی از ۵ شرکت تولیدکننده البسه ورزشی که با فیفا قرارداد دارند، قرارداد خواهد بست. با این حال از دو شرکت خارجی تولید البسه پیشنهادهایی برای فدراسیون فوتبال فرستاده شده است.