امید مهدوی‌کیا به تشویق هواداران HSV

«مهدوی‌کیا به تشویق هواداران HSV چشم می‌دوزد.» این عنوان مطلبی است که پایگاه اینترنتی «فرانکفورتر نویه پرسه» در آستانه دیدار هامبورگ اینتراخت فرانکفورت درباره بازگشت «مهدوی‌کیا» به هامبورگ نوشته است. عصر امروز و از دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های بوندسلیگا، هامبورگ میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. پایگاه اینترنتی یاد شده در آستانه این دیدار به بازگشت مهدوی‌کیا به ورزشگاه قدیمی و قرار گرفتن او برابر هم تیمی‌های چند فصل گذشته‌اش نگاه ویژه‌ای داشته است.

در این مطلب که با عکسی از تمرین مهدوی‌کیا همراه است و در زیر عکس این پرسش آمده: «آیا او برای هامبورگ، عشق دیرینش آماده است؟» را در ذیل می‌خوانیم:

مهدی مهدوی‌کیا و یونیچی ایناموتو، این بازیکنان تازه وارد تابستانی اینتراخت فرانکفورت اوت گذشته در میان تعریف و ستایش‌های فراوان این فصل از رقابت‌ها را شروع کردند. این بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش که به عنوان بازیکن آزاد از هامبورگ و استانبول آمده بودند، در ابتدا از حضورشان در ترکیب اصلی مطمئن بودند، اما در طول دور رفت، رفته رفته جایگاه‌های ثابت خود را از دست دادند.

فرید هلم فونکل، سرمربی اینتراخت فرانکفورت در این باره گفت: دیگر بازیکنان هم پیشرفت داشته‌اند. از همین رو حضور در تیم ما چندان هم کار آسانی نیست.

با این حال مهدوی‌کیا و ایناموتو هنوز هم جز جمع کوچک و محدود اینتراخت هستند و در روزها و هفته‌های گذشته این فرصت را می‌یابند تا بار دیگر توجه همه را به خود بدوزند.

سرمربی فرانکفورتی‌ها در این باره گفت: مهدی به طور صد در صد آماده است. از او به طور کامل رضایت دارم.

برای خود مهدوی‌کیا هم هیچ زمان مناسب‌تری برای بازگشت نمی‌توانست وجود داشته باشد، مگر درست در بازی یک‌شنبه. او هشت سال تمام برای HSV بازی کرد و در هامبورگ به درستی «احساس راحتی می‌کرد.» او اکنون از دیدار دوباره همبازیان قدیمی و به ویژه تماشاگران و هواداران خوشحال است. مهدوی‌کیا در هامبورگ بازیکن دوست داشتنی و مورد علاقه هواداران بود.

برخلاف بسیاری از بازیکنان که به هنگام بازگشت به باشگاه قدیمی خود همراه با تیم جدید سوت اعتراض تماشاگران را می‌شنوند. مهدوی‌کیا می‌تواند روی تشویق دوستانه [هواداران] حساب کند.

او گفت: همواره با هواداران HSV رابطه خوبی داشتم.

او می‌خواهد از بازی برابر هامبورگ بهره ببرد تا بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر باشد. هر چند می‌داند که پاتریک اوکس در بازی بعدی اینتراخت در خانه به ترکیب تیم بازخواهد گشت. با این همه بازی در سمت راست خط دفاع چهار نفره مورد علاقه او نیست.