ساکت: پیگیری کسر سه امتیاز از سپاهان در فیفا

ایسنا- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما موضوع کسر سه امتیاز از سپاهان را در فیفا پیگیری خواهیم کرد.

محمدرضا ساکت با تشکر از فدراسیون فوتبال برای انتخاب اعضای کمیته استیناف و همچنین کمیته استیناف برای اعلام نظر اظهار کرد: باشگاه سپاهان معتقد است که هیچ تخلف فنی از سوی باشگاه، صورت نگرفته و ما کماکان پیگیر سه امتیاز هستیم. به هر حال این پرونده‌ای بود که نهادهای داخلی بررسی و آن را به انتها رساندند. وی افزود: معتقدیم که بعضی کم لطفی‌ها از سوی برخی افراد و رسانه‌ها در حق سپاهان روا شده که در این باره گزینش‌های مستندی را برای رییس سازمان صدا و سیما نوشته‌ایم و از او خواسته‌ایم که با تشکیل کمیته‌ای تمامی گزارش‌هایی که در این چند روز از رادیو و تلویزیون پخش شده را مورد بررسی قرار دهد.

ساکت ادامه داد: بعضی از جریان‌ها در این مدت تلاش کردند که از این موضوع سواستفاده کنند و آنها اصل شخصیت باشگاه سپاهان را هدف قرار دادند و با بعضی از عقده‌گشایی‌ها سعی کردند که از سپاهان انتقام بگیرند. با این حال خوشحال هستیم که بازیکنان ما با رعایت اصول اخلاقی نمایش‌های قدرتمندی را ارائه دادند.

ساکت ادامه داد: سپاهان درباره کسر سه امتیاز حق را برای خود محفوظ می‌داند و ما این موضوع را از طریق فیفا پیگیری خواهیم کرد.