احسان حدادی، قرارداد با نایک و حضور در گلدن‌لیگ

ایسنا- با شرایطی که برای پرتابی‌های دوومیدانی کشور در حال سپری شدن است؛ می‌توان به کسب نتایج مطلوب از آنها در فصل آینده بسیار امیدوار بود.

در دوومیدانی ایران طی سال‌های اخیر پرتابی‌ها بیشترین افتخار را برای کشورمان آفریده‌اند؛ سرلوحه همه آن‌ها هم کسانی هستند هم‌چون احسان حدادی، عباس صمیمی، مهدی شاخرهی و محمد صمیمی، این افراد هم به همراه سایر پرتابی‌های کشور در ماده‌های پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب چکش، تمرین‌های بدنسازی خود را از ماه‌ها پیش زیر نظر مربیان اختصاصی‌شان شروع کرده و آماده حضور در فصلی موفقیت‌آمیز برای خود و دوومیدانی ایران هستند. قرارداد حدادی با «نایک» و حضور در گلدن‌لیگ

احسان حدادی بیشترین افتخارهای دو و میدانی ایران را در سال‌های اخیر کسب کرده و در سال‌جاری پس از اینکه سه بار رکورد آسیا را به صورت پیاپی بهبود داد، قهرمان آسیا شد و در فینال مسابقه‌های جهانی در مکان هفتم ایستاد. او از ماه‌ها پیش تمرین‌های خود را در تهران، کیش و آفریقای جنوبی آغاز کرده و هم‌اکنون به همراه مربی‌اش، «کیم بوخونسوف» روسی در جزیره کیش تمرین می‌کند.

وی با بیان اینکه برای حضور در مسابقه‌های گلدن لیگ (معتبرترین لیگ دو و میدانی جهان) با شرکت تولید لوازم ورزشی نایک قرارداد بسته است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال ۲۰۰۷ بین هشت نفر اول دنیا بودم با یکی از شرکت‌های حامی مسابقه‌های گلدن لیگ که نایک و آدیداس هستند، قرارداد بستم تا در مسابقه‌های گلدن‌لیگ شرکت کنم. بدین ترتیب فکر می‌کنم امسال نخستین دو و میدانی کار ایران باشم که در مسابقه‌های لیگ دو و میدانی دنیا شرکت می‌کنم.

عباس، محمد و محمود صمیمی نیز هم‌اکنون پس از احسان حدادی، برترین پرتاب‌گران دیسک ایران محسوب می‌شوند که از بیش از یک ماه پیش به همراه مستعان معتمد یکی دیگر از پرتاب‌گران خوب دیسک ایران تمرین‌های خود را در هوای نسبتا گرم بوشهر آغاز کرده‌اند.

برادران صمیمی زیر نظر شوچنکو، مربی اهل روسیه تمرین می‌کردند و معتمد هم زیر نظر مربی بومی خود تمرین‌های آماده سازی‌اش را انجام داد.