مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تقویت و ایجاد تحولات مثبت در تیم فوتبال از جمله برنامه‌های اصلی و اولیه من در این باشگاه است.

محمدرضا داورزنی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیکان به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ کشور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای بخش‌ها و تیم‌های مختلف زیر مجموعه خود است که البته رسیدگی به وضعیت فوتبال در راس همه آنها قرار دارد. وی افزود: تیم فوتبال پیکان در زمان سرپرستی مصطفی کارخانه تا حد زیادی سروسامان گرفت، اما همچنان نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است تا مثل سال‌های نه چندان دور یک تیم قدرتمند و خطرناک در رقابت‌های باشگاهی شود. رییس فدراسیون والیبال کشورمان که هفته گذشته به طور رسمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان معرفی شد، تصریح کرد: تیم فعلی فوتبال پیکان در حد قهرمانی نیست ولی پتانسیل‌های لازم را برای بهتر شدن دارد. باید توانایی‌هایی که به صورت بالقوه در بازیکنان این تیم وجود دارد، پرورش داده شود تا باشگاه پیکان را در رسیدن به اهداف فوتبالی یاری کند.

داورزنی تاکید کرد: در هر حال به زودی از باشگاه پیکان و تیم فوتبال این باشگاه خبرهای خوش زیادی خواهید شنید. خبرهایی که نوید بخش روزهای پرفروغ در لیگ آینده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه گفت: تغییر در دستور کارمان نیست، ما از اعضای فعلی کادر فنی تیم فوتبال خود حمایت می‌کنیم، اما در صورت لزوم این کادر را تقویت می‌کنیم. البته با توجه به زمان و شرایط موجود در آینده، ممکن است نوع تقویت متفاوت از همیشه باشد.