برای پیراهن تیم ملی از تولیدات داخلی حمایت می‌کنیم

گروه ورزش- مهدی تاج، نایب‌رییس اول و سخنگوی فدراسیون فوتبال را بعد از یک هفته نایاب بودن صبح دیروز پیدا کردیم، به شوخی می‌گوییم پیدا کردنتان سخت شده است، می‌گوید: صفحه شما را هر روز می‌خوانم. مدیر کمیته تیم‌های ملی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: آقای کلمنته با اتمام مهلت در نظر گرفته شده از فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته شده است و امروز از بین امیر قلعه‌نویی، افشین قطبی و ترکیب مایلی کهن و مجید جلالی یک نفر را انتخاب می‌کنیم.

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال افزود: «سردار درخشان» مشغول آماده کردن مانیفست کمیته بازاریابی هستند، هدف ما هم در کمیته بازاریابی ابتدا استفاده از تولیدات داخلی است و پیشنهاد مشخص من به وزارت صنایع و مجموعه‌های داخلی این است که برای مذاکره با فدراسیون اقدام کنند چون ما قصد داریم قبل از مذاکره با کمپانی‌های خارجی مثل نایک و آدیداس از محصولات داخلی استفاده کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان افزود: کمیته بازاریابی پس از شروع کار با همکاری رییس سازمان لیگ، نسبت به انتخاب مجری تبلیغات سال آینده لیگ اقدام خواهد کرد.