ایسنا- ناظر فدراسیون جهانی هندبال در مسابقات آسیایی اصفهان گفت: سطح داوری‌ها مطلوب بوده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

«رامون خالخو» اسپانیایی در این مورد گفت: سطح کیفی مسابقات در روز اول چندان مطلوب نبود، اما به مرور بهتر شد و هم اکنون مورد تایید است. هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. هر روز مسابقات را با داوران مرور می‌کنیم تا برای روز بعد اشتباهات کمتر شود، تاکنون توانسته‌ایم نقایص را برطرف کنیم. وی افزود: سطح بازی‌ها بسیار خوب بوده و داوران نیز عادلانه قضاوت کرده‌اند. من به عنوان ناظر فدراسیون جهانی خوشحالم و از سطح کیفی مسابقات راضی هستم.

ناظر فدراسیون جهانی هندبال با تاکید بر این که ایران، کویت، کره جنوبی و عربستان لیاقت حضور در مرحله‌ نیمه نهایی را داشته‌اند، خاطر نشان کرد: چهار تیمی که به مرحله‌ نیمه نهایی رسیده‌اند، عملکرد خوبی را در مرحله‌ مقدماتی داشتند و آنها لیاقت حضور در این مرحله را داشتند. باید دید در مسابقات فینال و رده‌بندی که بازی‌های بسیار سخت است چه کار خواهند کرد، اما مطمئنم که هیچ مشکلی در مورد قضاوت‌ها وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به عدم حضور بحرین در دیدار مقابل قطر گفت: در ورزش بعضی مواقع پیروز هستی و بعضی مواقع بازنده. واقعیت این است که نباید در هیچ کدام از این حالت خود را از دست بدهی. بحرین بعد از بازی ایران - کویت، ایران را ترک کرد و در دیدار مقابل قطر حاضر نشد. طبق قوانین فدراسیون جهانی ما پنج دقیقه صبر کردیم، سپس با تصمیم کمیته فنی مسابقات بازی را ده بر صفر به سود قطر اعلام کردیم.