خبرگزاری فارس - معاون باشگاه استقلال تهران گفت: در هیات مدیره فقط دو نفر در حال رسیدگی به تیم هستند.

کامران منزوی در خصوص وضعیت استقلال با توجه به شکست مقابل مس کرمان اظهار داشت: برد و باخت برای همه تیم‌ها است و برای استقلال آخر دنیا نیست. مشکلات این تیم یکی، دو تا نیست. وی با اشاره به اردوی خوبی که این تیم در امارات پشت سر گذاشت، عنوان کرد: بعد از آن اردوی خوب، گرفتار بی‌زمینی شدیم. از این به بعد، به این مشکل اضافه هم می‌شود چون زمین‌ها به زیر کشت می‌رود و کارمان سخت‌تر می‌شود.

منزوی ادامه داد: سرمای بی سابقه در تهران هم باعث شد زمین شماره ۲ آزادی را به دلیل بارش برف، از دست بدهیم. زمین شیرودی هم که شبیه زمین تمرین نیست.

معاون استقلال عنوان کرد: در کنار این مساله، تا همین روز پنج شنبه هفته گذشته در حال جدل برای مسائل دیدار برابر استقلال اهواز بودیم. با پیگیری‌های فراوان توانستیم محرومیت منیعی را لغو کنیم.

منزوی گفت: در هیات مدیره هم فقط آقایان نفریه و فتح‌ا... زاده کارها را پیگیری می‌کنند. از آقای پورحیدری هم که نمی‌شود توقع برآورده‌سازی امکانات را داشت و فقط در مسائل فنی مشاوره می‌دهند. بقیه دوستان هم که نیستند.

وی افزود: حالا که تیم باخته، همین هیات مدیره ۶ تا جلسه می‌گذارد که چرا باختیم؟ بنابراین استقلال گرفتاری‌های خاص خودش را دارد.

معاون باشگاه با اشاره به خط حمله استقلال، اظهار داشت: در این خط با مشکلاتی روبه رو هستیم. وقتی بازیکن پس از تلاش سایرین، توپ را مقابل دروازه ۷ متری به اوت می‌زند، چه توجیهی دارد؛ جز اینکه بگوید فوتبال همین است؟