کلمنته حق تصمیم‌گیری در مورد چمن ندارد

خبرگزاری فارس- مدیر ورزشگاه آزادی گفت: خاویر کلمنته نمی‌تواند در مورد وضعیت چمن ورزشگاه آزادی تصمیم‌گیری کند.

حسین ضیا آذری، درباره اظهار نظر خاویر کلمنته مبنی بر بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی برای دیدار با تیم ملی سوریه، اظهار کرد: نظر مربیان همواره محترم است؛ ‌اما در هر مسابقه رسمی، ناظران می‌توانند در این زمینه رای خود را صادر کنند. معتقدم کادر مربیان نمی‌تواند برای کیفیت زمین ورزشگاه، برای ما تصمیم‌گیری کنند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زمینه مدیریت ورزشگاه، از نزدیک با مسائل درگیر هستیم، بهتر می‌توانیم برای نوع کیفیت آن تصمیم‌گیری کنیم. فکر می‌کنم کیفیت زمین برای دیدار با سوریه آماده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه آزادی راجع به یکی دیگر از نظرات کلمنته مبنی بر مسقف شدن ورزشگاه، تاکید کرد: این موضوع یکی دیگر از برنامه‌ها و طرح‌های ما بوده است؛ ‌اما برای ما اولویت‌های بسیاری وجود دارد. کلمنته با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی، ورزشگاه‌های مدرن زیادی را دیده، احساس می‌کند همین شرایط را می‌توانیم انجام دهیم؛ اما مشکلاتی در سیستم ورزشگاه آزادی وجود دارد که در وهله اول باید آنها را برطرف کنیم.

آذری ادامه داد: از سال‌ها قبل مسقف کردن ورزشگاه آزادی در برنامه‌های ما بوده و پیشنهاد کلمنته کاملا منطقی و خوب است؛ ‌اما به دلیل فراوان بودن مشکلات، قولی به مردم نمی‌توانیم بدهیم. باشگاه‌هایی که ذی‌نفع هستند، باید ما را در این زمینه یاری کنند تا خدمات افزایش یابند.

وی عنوان کرد: با توجه به احتمال بازنگری در آیین‌نامه‌های سازمان لیگ، برای ایجاد امکانات سخت افزاری از قبیل داشتن زمین مطلوب، ورزشگاه، خدمات و‌... که در فوتبال حرفه ای کاملا ضروری است، به مسوولان سازمان طرح داده‌ایم و خواهان تغییراتی هستیم زیرا با ایجاد سازوکارهای واقعی می‌توانیم توسعه ای پایدار در فوتبال ایران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: نظر نهایی مردم بیش از هر کسی برای ما اهمیت دارد زیرا ایرانی‌ها مردمانی ورزش دوست هستند. ابراز رضایت آنها بیش از هر کسی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم که تا کنون مردم از رفتار ما خشنود بوده باشند.