جامع نیوز - کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک درصدد است که تابلوهای تبلیغاتی المپیک ۲۰۰۸ پکن که بدون مجوز در سطح شهر انتشار یافته‌اند، جمع‌آوری کند.

مختاری، دبیر کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک گفت: شرکت پاناسونیک بدون در اختیار داشتن مجوز، در ایران اقدام به نشر آرم و نام المپیک ۲۰۰۸ پکن در تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی خود در سطح شهر و بعضی از شهرستان‌ها کرده است. وی اظهار کرد: در این خصوص نشستی با حضور پور قاسمی، مدیر عامل و علیزاده مدیر تبلیغات شرکت پاناسونیک و کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک تشکیل شده و پس از بررسی موضوع، مقرر گردیده که در اسرع وقت در رابطه با جمع‌آوری موارد مرتبط با المپیک ۲۰۰۸ پکن که مجوز لازم را کسب نکرده‌اند، اقدام گردد.

مختاری همچنین درباره لغو قرارداد کمیته ملی المپیک با شرکت قدرت و هنر پارس نیز گفت: نشستی در این رابطه با حضور محمد درخشان رییس کمیسیون، دبیر کمیسیون و دیگر اعضا دکتر سالاری، بشری، قدوسی، بنی‌هاشمی، دکتر صفایی و دکتر کردی در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده، قرارداد شرکت قدرت و هنر پارس و کمیته ملی المپیک ایران به عنوان اسپانسر برای بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن، لغو شد و در نشست آتی، پیشنهادات سایر شرکت‌های تبلیغاتی در رابطه با همکاری با کمیته ملی المپیک در زمینه بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.