گروه ورزش- طرح ارزیابی هیات‌های استانی و کمیته‌های فدراسیون، مورد تصویب هیات‌رییسه فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب قرار گرفت. محمد صادقی، عضو هیات‌رییسه و مدیر برنامه‌ریزی فدراسیون گفت: هدف از برنامه ۵ساله‌ای که فدراسیون تدوین و به تصویب سازمان تربیت‌بدنی رساند، توسعه همه‌جانبه قایقرانی شامل نیروی انسانی، همگانی‌سازی، قهرمانی و ایجاد زیرساخت‌های ورزش قایقرانی است که در همه زمینه‌ها شاخص‌های رشد برای هر سال از برنامه و کل آن تعریف شده است و اجرای نظام ارزیابی عملکرد تا پایان سال ۱۳۸۷ کلیه بخش‌های فدراسیون را در برمی‌گیرد.

صادقی تاکید کرد: امسال به عنوان سال اول اجرای برنامه ۵ساله، تدوین و اجرای آزمایشی آیین‌نامه ارزیابی عملکرد با رعایت سیاست‌های سازمان تربیت‌بدنی در این مورد، برای هیات‌های استانی و کمیته‌های عملیاتی (آب‌های آرام، آب‌های خروشان، روئینگ، اسکی روی آب، دراگون‌بت و کانوپولو) که بدنه اصلی فدراسیون هستند در دستور کار قرار گرفته است.

در همین رابطه، عملکرد هیات‌های استانی و کمیته‌های عملیاتی در سال ۱۳۸۶ به صورت آزمایشی اجرا و ضعف‌های مشخص و اصلاحات لازم انجام می‌پذیرد. صادقی خاطرنشان کرد: فدراسیون مصمم است از طریق ارزیابی عملکرد، فعالیت‌های خود را کنترل، اشکالات و ضعف‌های برنامه ۵ساله و نظام ارزیابی و همچنین وجود مغایرت‌های عملکردی و برنامه را مشخص و اصلاح کند و بهبود بخشد.