برخی‌ها ضدمنافع ملی عمل می‌کنند

خبرگزاری مهر - نایب‌رییس فدراسیون فوتبال تاکیدکرد: باوجود کارشکنی‌ها و شیطنت برخی افراد برای ممانعت از حضور خاویر کلمنته در ایران، وی قطعا برای هدایت تیم ملی به ایران خواهد آمد. مهدی تاج با بیان این مطلب گفت: عده‌ای با پیش کشیدن این موضوع که وی نمی‌تواند ظرف مدت قرارداد خود از ایران خارج شود، تلاش کردند تا ذهن کلمنته را نسبت به حضور در تهران و فعالیت با تیم ملی ایران مخدوش کنند. در حالی که هرگز چنین فضای کاری در ایران وجود ندارد و فدراسیون نسبت به تعهدات خود برای همکاری با این مربی پایبند خواهد بود. آنها هر روز یک بیماری را به او نسبت می‌دهند تا شاید از این طریق مانع از حضورش در ایران شوند.

تاج افزود: متاسفانه عده‌ای برخلاف منافع ملی عمل می‌کنند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به منافع ملی دریغ ندارند در حالی که کار کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است و متاسفانه برخی نمی‌خواهند عزت و بزرگی ایران اسلامی را شاهد باشند.

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه کلمنته با موضع‌گیری منطقی و اظهارات روشنگرانه خود به خوبی پاسخ این گونه اقدامات دلسرد‌کننده را داده است و تصور نمی‌کنم نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.

تاج تصریح کرد: خوشبختانه با مذاکراتی که با کلمنته انجام دادیم ذهن او را نسبت به اینگونه مسائل روشن کردیم و اطمینان داریم مشکلی برای حضور وی در ایران وجود ندارد و طرح برخی مسائل فرعی باعث نخواهد شد وی از تصمیم خود برای حضور در ایران منصرف شود.

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال درپایان گفت: ایران به عنوان یک کشور توانمند و باوقار در سطح دنیا مطرح است و کسانی که سعی می‌کنند تا جو نامساعدی از ایران به راه بیندازند از انتخاب چنین مربی بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران خوشحال نیستند و به همین جهت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کلمنته را از حضور در ایران منصرف کنند که این تلاش‌ها حتی برای کلمنته نیز جالب توجه بوده است و وی در صحبت‌های خود اظهار داشته که نمی‌دانم این افراد چگونه شماره‌های تماس مرا پیدا کرده‌اند و مدام از شرایط نامساعد ایران برای همکاری با تیم ملی ابراز نگرانی می‌کنند.