ورزش گلف اسپانسر قوی ندارد

جامع نیوز - ورزش گلف از آن دسته ورزش‌هایی است که در حال گسترش قرارداد و البته مسوولان نیز از هیچ کمکی در راستای گسترش آن دریغ نکرده‌اند، تا آنجا که علی‌آبادی دستور داد تا مبلغ ۵۰هزار دلار در اختیار فدراسیون گلف قرار گیرد.

علی‌آبادی ضمن تشکر از فعالیت‌های چشمگیر فدراسیون گلف در ایران دستور داد تا مبلغ ۵۰هزار دلار جهت تهیه لوازم ورزشی در اختیار این فدراسیون قرار گیرد. رییس سازمان تربیت بدنی پس از اعلام حمایت خود از توسعه این رشته اعلام کرد: مدیران کل تربیت بدنی استان‌ها نیز باید زمینه توسعه این رشته ورزشی را فراهم کنند.

عیسی‌اسحاقی رییس فدراسیون گلف در همین رابطه گفت: از آنجا که مبلغ ۵۰هزار دلار فقط برای تهیه لوازم ورزشی بوده با مشکلی مواجه نشده و با کمبودی رو به رو نخواهیم شد، چرا که ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی، وسایل مخصوص خود را دارا بوده و فدراسیون برای آنها وسیله تهیه نمی‌کند بلکه این لوازم برای اشخاصی است که تحت آموزش هستند و تازه کار خود را شروع کرده‌اند؛ با توجه به این که در حال حاضر ۱۶ استان در کشور در مراحل اول آموزش گلف قرار دارند و پیش از این نیز ۶ استان در حال آموزش بودند و در سال اخیر، تعداد استان‌های در حال آموزش به ۱۶ استان رسیده است.