کاوه مهرابی گفت: از کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم با وجود درصد بالای شانس کسب مجوز ورود به رقابت‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن از من حمایت کند.

عضو تیم ملی بدمینتون ایران اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ تا ۹۰ درصد راه کسب مجوز ورود به المپیک پکن را طی کرده‌ام. نیازمند حمایت هستم، اگر مسوولین حمایت نکنند،‌ پشیمان می‌شوند. وی ادامه داد: درخواستی در مقابل کاری که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ داده، ندارم. امیدوارم زحماتی که خانواده، مربیان و فدراسیون کشیدند، زمین گذاشته نشود.

مهرابی که هم اکنون در دانمارک زندگی می‌کند و با هزینه‌های شخصی‌ در رقابت‌ها شرکت می‌کند، درخصوص شرایط خود گفت: از آنجا که می‌خواستم بدمینتون را حرفه‌ای و به عنوان شغل دنبال کنم، سال ۸۱ وارد آکادمی‌بین‌المللی بدمینتون دانمارک که از بهترین و بزرگترین اماکن تمرینی در اروپا است، شدم و زیرنظر مربی سابق تیم ملی دانمارک تمریناتم را آغاز کردم.

کاوه مهرابی با اشاره به این که با هدف المپیک ۲۰۰۸ پکن به دانمارک رفتم، تصریح کرد: چنین اتفاقی در طول تاریخ بدمینتون و ورزش ایران بی‌سابقه است، این که شخصی جهت افتخارآفرینی برای ایران با صرف هزینه شخصی‌ و دور از خانواده تلاش کند. البته فوتبالیست‌هایی که خارج از کشور هستند، در مقابل دریافت پول‌های هنگفت در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند.

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان ضمن بیان این که برای پرداخت هزینه‌هایم مجبورم مربیگری کنم، متذکر شد: تاکنون ۵۰‌‌میلیون تومان هزینه کرده‌ام که ۳۵‌‌میلیون تومان آن وام بانکی است و در حال حاضر سند خانه ما در ایران در گرو بانک است و ۱۵‌‌میلیون باقی را با مربیگری در دانمارک تامین کرده‌ام. برای یک سال تمرین در دانمارک و شرکت در ۳۰ مسابقه بین‌المللی صرف ۷۰‌‌میلیون تومان در مقابل تیم‌هایی که بر کسب یک سهمیه چندین‌‌میلیون تومان هزینه می‌کنند، هزینه زیادی نیست!