فدراسیون فوتبال هر سال 100میلیارد ریال هزینه دارد

دنیای اقتصاد- اصفهانی‌ها بعد از تصاحب تمام عرصه‌‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اینک فدراسیون فوتبال را در اختیار دارند. اگر این جمله را به «مهدی تاج» عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و نایب رییس اول و سخنگوی موقت این فدراسیون بگویید، بلند می‌خندد و می‌گوید «من را به سیاست نچسبانید.» با نایب‌ رییس اول فدراسیون فوتبال و هیات‌مدیره باشگاه فولاد سپاهان چند دقیقه‌ای درباره کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، انتخاب سرمربی ملی و شکایت آرتور جورج از فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کردیم.

*آقای تاج داستان انتخاب سرمربی تیم ملی به کجا رسید؟

ببینید، مجموعه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اولین برنامه و مهم‌ترین وظیفه خود را در‌حال‌حاضر انتخاب سرمربی تیم ملی می‌داند و در این راستا مذاکراتی را با مربیان مطرح شده در کمیته انتقالی و گزینه‌های جدید انجام داده‌ایم، اینک مذاکرات ما با دو نفر از گزینه‌ها که دارای سوابق و عناوین مهمی هستند و در کشورهایی با شرایط مشابه ما نیز کارکرده‌اند، مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و سعی می‌کنیم تا قبل از بازی با سوریه تیم ملی سرمربی داشته باشد.

* یکی از ۱۳ کمیته دائمی فدراسیون فوتبال، طبق اساسنامه جدید، کمیته «بازاریابی» است، چه اقداماتی درباره راه‌اندازی این کمیته انجام داده‌اید؟

واقعیت قضیه این است که فدراسیون فوتبال سالانه در حدود یکصدمیلیارد ریال هزینه دارد و این هزینه‌ها باید از سوی کمیته بازاریابی که مسوولیت بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص ایجاد توانایی در بدنه فوتبال را در زمینه بازاریابی از جمله تبلیغات و جذب حامیان و حقوق چند رسانه‌ای را دارد، تامین می‌گردد. به همین خاطر تا چند روز آینده ۵ عضو این کمیته را که دارای اشراف کامل به مسائل اقتصادی هستند، معرفی می‌کنیم تا در تامین هزینه با مشکل مواجه نشویم.

*داستان شکایت آرتور جورج از ایران در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

ببینید، آقای جورج اعتقاد دارند نمایندگان کمیته انتقالی آقایان «رغبتی» و «غفاری» قراردادی را با او منعقد کرده‌اند، در حالی که دوستان به ایشان اعلام کرده‌اند که امضای قرارداد منوط به موافقت هیات رییسه جدید فدراسیون است و در حال رایزنی برای حل موضوع هستیم.