حمیدنیک نفس گفت: در فصل جاری حتما راه را اشتباه رفته‌ایم و خطاهایی مرتکب شده‌ایم که در این مقطع به رده پانزدهم جدول رده‌بندی رسیده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان این مطلب در نشست خبری روز یکشنبه باشگاه مس افزود: باشگاه مس کرمان بزرگترین باشگاه کشور است که در ۵۲ رشته ورزشی فعالیت می‌کند. این باشگاه با رویکرد توجه به ورزش قهرمانی و بهره گیری از توان قهرمانان کشوربه نتایج خوبی در رده‌های مختلف دست یافته است. نیک‌نفس در خصوص دلایل برگزاری نشست خبری این باشگاه در شهر کرمان و دعوت از خبرنگاران تهرانی برای پوشش خبری این نشست، گفت: ضرورت برگزاری این جلسه اطلاع رسانی شفاف به اهالی فوتبال در سراسر کشور بود. به همین خاطر از خبرنگاران تهرانی خواستیم تا زحمت سفر به کرمان را بر خود هموار کرده تا ضمن شرکت در نشست خبری باشگاه، از امکانات و قابلیت‌های باشگاه مس کرمان بازدید به عمل آورند.

نیک نفس در ادامه این نشست از عقد قرارداد با مهاجم آفریقایی برای عضویت در تیم فوتبال مس کرمان خبر داد و افزود: این بازیکن زیر ۲۳سال سن دارد و سابقه بازی در ازبکستان در کارنامه او دیده می‌شود. این بازیکن نیجریه‌ای امروز وارد تهران شده تا ضمن انجام مذاکرات نهایی با ما، نسبت به عقد قرارداد اقدام کنیم.

وی درخصوص برنامه‌های این باشگاه برای تقویت و توجه به تیم‌های پایه‌ای گفت: برای خود برنامه‌های درازمدتی را پیش بینی کرده بودیم اما با توجه به ناکامی‌های تیم بزرگسالان در فصل جاری تا اندازه‌ای در اجرای اهداف خود ناکام ماندیم.

نیک‌نفس در توجیه دلایل ناکامی تیم فوتبال مس کرمان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: در این زمینه اعتماد کافی را نسبت به آقای کاظمی داشتیم؛ اما متاسفانه برخی از بازیکنان، باشگاه مس و آقای کاظمی را دور زدند و به تیم‌های دیگر پیوستند که از اختیار ما خارج بود. علاوه بر این مهره‌هایی تاثیرگذار چون صابر میرقربانی، آدریانو آلوز، علا عبدالزهرا، نوری صبری و ... را نیز از دست دادیم که تیم ما را با بحران کمبود بازیکن روبه‌رو ساخت.

وی در ادامه از افتتاح مدرسه دروازه بانی تیم فوتبال مس کرمان خبر داد که ۵۰ دروازه‌بان در سنین ۹ سال تا رده امید در آن آموزش می‌بینند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص اقدامات فرهنگی این باشگاه گفت: اگر فرهنگ را از ورزش جدا کنیم، به مشکلات بسیاری دچار خواهیم شد که جای تاسف دارد. برای باشگاه‌های فرهنگی ورزشی مهم است که در این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشند و تنها نام فرهنگ را یدک نکشند.

نیک‌نفس با تاکید بر اینکه همیشه به مربیان اختیار تام داده و به آنها اعتماد می‌کند، افزود: در فصل نقل و انتقالات هزینه کمتری نسبت به فصل گذشته کردیم. این خاص باشگاه نبود و ما از کاظمی نخواستیم که صرفه‌جویی کند شاید بزرگ‌ترین اشتباه ما در آن مقطع زمانی این بود که به راحتی نیروهای خود را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین مناسبی برای آنها بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد امیر قلعه نویی چقدر بوده است، گفت: مسائل مالی را نمی‌توان عنوان کرد، حد و حدود رقم قرارداد قلعه نویی بیش از این عنوان شده که نیازی به تکرار آن نیست.