روزنامه «اسلوبودنا دالماسیا» کرواسی مدعی شد که «نناد نیکولیچ» به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه اسلوبودنا دالماسیا در یکی از شماره‌های خود در روز ۲۷ دی که به قلم «تونی ببلیچ» نوشته شده، مدعی شد که «نناد نیکولیچ» به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی ایران انتخاب شده است. در متن گزارش این روزنامه‌ آمده است: «نناد نیکولیچ» سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران که اخیرا راجع به او مطالبی را نوشته بودیم، سرمربی جدید تیم‌ملی ایران است. پس از استانکو پاپلوکویچ،‌ تومیسلاو ایویچ، چیرو بلاژویچ و برانکو ایوانکوویچ، نیکولیچ، پنجمین مربی کروات است که بر نیمکت تیم ایران تکیه می‌زند.

نیکولیچ به این روزنامه گفت: «پنج روز پیش در حالی که برای اسکی در ایتالیا به سر می‌بردم، از ایران با من تماس گرفتند. من هم پاسخ دادم که نمی‌توانم، اما پس از بازگشت به کرواسی (چهارشنبه گذشته) مجددا با من تماس گرفتند. من هم دعوت را پذیرفتم.

این گزارش می‌افزاید: بزرگ‌ترین مشکل او به هنگام برعهده گرفتن تیم‌ملی ایران کمبود زمان خواهد بود. چرا که ایران در شش فوریه (۱۷ بهمن) با سوریه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ مسابقه خواهد داشت.

نیکولیچ افزود: «متاسفانه تنها حدود ۱۵روز زمان برای آشنایی و جا انداختن تاکتیک تیمی زمان خواهم داشت. ایران در دور نخست مقدماتی با تیم‌های سوریه، عربستان سعودی! (نیکولیچ دچار اشتباه شده و امارات حریف ایران است نه عربستان) و کویت هم‌گروه است. دو تیم اول از هر گروه به دور بعد صعود می‌کنند و به نظرم می‌توانیم در این زمینه موفق شویم.»

اظهار نظر نیکولیچ درحالی است که به هر حال قرار بود «آرتور ژورژه» سرمربی تیم‌ملی ایران شود و حتی اعلام شده بود که او انتخاب شده، اما پس از عدم موافقت علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پیشنهاد او لغو شد. پس از این دستیار امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم‌ملی که در ماه ژوئیه و به دنبال حذف تیم ایران در نیمه نهایی جام‌ملت‌های آسیا از کار برکنار شد، هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفت.