قلعه‌نویی: برای استقلال یک کتف و دوپا داده‌ام

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: از ۹ تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم و سرانجام مس را برای فعالیت انتخاب کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری باشگاه مس که در هتل کرمان برگزار شد، اظهار کرد: کارهای سخت و دشوار را دوست دارم و به همین دلیل هدایت تیم مس را بر عهده گرفتم. تیمی که در مکان پانزدهم جدول است و قصد دارم به اتفاق رسانه‌های گروهی این تیم را به شرایط بهتری برسانم. قلعه‌نویی ادامه داد: هیچ پیش‌بینی در این خصوص نمی‌کنم؛ اما به آینده خوش‌بین هستم. این تیم جوانان با استعداد زیادی دارد و همه برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب که از ۹ تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم؛ اما ترجیح دادم در مس فعالیت کنم، تصریح کرد: در ابتدای حضورم عنوان شد این تیم دو بازیکن می‌تواند جذب کند؛ اما اکنون متوجه شدم که فقط یک جای خالی دارد و قصد داریم یک هافبک دفاعی آفریقایی که در لیگ ازبکستان حضور داشته را جذب کنیم.

قلعه‌نویی در مورد جذب شاهین خیری گفت: در فوتبال تا زمانی که هافبک خوب نباشد و به خوبی مهاجمان را تغذیه نکند، گلی به ثمر نمی‌رسد،‌ به همین خاطر خیری را جذب کردیم.

سرمربی سابق تیم‌ملی افزود: تیم من تاکتیک خاص خود را دارد. برای تقویت تیم پانزدهم لیگ آمده‌ام و قراردادی شش ماهه با این باشگاه منعقد کرده‌ام، از خرداد ماه نیز برای هدایت پاختاکور به ازبکستان می‌روم.

سرمربی سابق استقلال تهران در مورد رویارویی با این تیم عنوان کرد: برای استقلال یک کتف و دو پا داده‌ام و دیدار با این تیم در لیگ برتر سخت‌ترین روز زندگی‌ام است. با توجه به اینکه فیروز کریمی یک مربی فنی است، در این مسابقه شاهد یک بازی کاملا فنی خواهیم بود.

قلعه‌نویی با تکرار حرف‌های گذشته‌اش در باره تیم‌ملی اظهار کرد: از روزی که هدایت تیم‌ملی را بر عهده گرفتم، دو جناح سیاسی با یکدیگر درگیری داشتند و فدراسیون هم متولی نداشت و این مسائل به تیم ما ضربه زد.

وی افزود: سه ماه لیگ برتر تعطیل بود. در جام‌ملت‌های آسیا از شرق به غرب می‌رفتیم و با تمام این اوصاف تیم ما یکی از سه تیم هفت امتیازی مسابقات مالزی بود.

قلعه‌نویی با دفاع از عملکرد فنی خود ادامه داد: سه مربی در ایران ۲ جام کسب کرده‌اند که یکی از آنها من هستم. مجید جلالی و فرهاد کاظمی نیز دو مربی دیگر هستند.