شفیع‌زاده: در اهواز جو بدی علیه استقلال و کریمی‌وجود دارد

فیروز کریمی‌چندی قبل با مشکلات و حاشیه‌های فراوان از استقلال اهواز جدا شد و به تیم همنام تهرانی پیوست. در آستانه دیدار حساس دو تیم گفته می‌شود، تماشاگران اهوازی استقبال خوبی از مربی سابق تیم خود نخواهند داشت. این انتقال باعث شد تا پیش از دیدار دو تیم در اهواز حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص کریمی‌ و برخورد هواداران اهوازی در قبال سرمربی فعلی استقلال تهران شنیده شود، همچنین گفته می‌شود استقلالی‌ها به جهت برخی موارد در نظر دارند چند روز زودتر از دیدار با استقلال اهواز راهی اهواز شوند. شهرام شفیع‌زاده، مدیرعامل استقلال اهواز در این خصوص گفت: در اهواز جو خاصی علیه استقلال تهران و سرمربی این تیم وجود دارد.

ولی هواداران تیم ما فهیم هستند و به هر حال این موضوع را درک می‌کنند که کریمی‌ در مدتی که سکان هدایت تیم ما را بر عهده داشت، برای استقلال اهواز زحمت خود را کشید و در تیم ما تلاش کرد.

وی در ادامه در خصوص حضور زودهنگام استقلال تهران در اهواز گفت: من نمی‌توانم برای استقلال تهران تعیین‌تکلیف کنم که چه زمانی به اهواز بیاید، اما معتقدم اگر سفر این تیم به اهواز طبق روال گذشته انجام گیرد، به دلایلی بهتر خواهد بود. البته این را بگویم که من با فتح‌ا...‌زاده و کریمی‌هیچ مشکلی ندارم و همه اتفاقات گذشته را تمام شده می‌دانم.

شفیع‌زاده در خصوص اتفاق ناگهانی در خصوص سرمربی استقلال تهران تصریح کرد: مطمئنا با هواداران تیم قبل از دیدار با استقلال تهران جلسه خواهیم گذاشت و آنها را نسبت به تمام مسائل جانبی این بازی توجیه خواهیم کرد تا فقط تیم خود را تشویق کنند و به تیم حریف توهین نکنند، اما قدر مسلم نمی‌توانیم تضمین دهیم که ممکن است هیچ اتفاقی هم در اهواز نیفتد، چون هیچ‌کس قادر نیست اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را پیش‌بینی‌ کند.