کرمی: با نظر کادر فنی از انتخابی آسیایی انصراف دادم

ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: با توجه به این که تمرینات و مراحل آماده‌سازی خود را یک روز در میان در باشگاه‌ها و اردوی تیم ملی پیگیری می‌کنیم، شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

یوسف کرمی گفت: مطابق با نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را به نحوی منظم دنبال می‌کنم و خوشبختانه با مشکل آسیب‌دیدگی نیز روبه‌رو نیستم. البته احتمال مصدومیت برای هر بازیکنی وجود دارد و به همین دلیل امیدوارم تا بی‌باک و ساعی نیز به عنوان دو مدعی جدی وزن سوم المپیک، هر چه سریع‌تر به سلامت کامل دست یافته و در اردوها حاضر شوند.

دارنده مدال طلای جهانی ۲۰۰۳ آلمان درباره مسابقات دور رفت لیگ برتر تکواندو، خاطرنشان کرد: ‌در این مرحله همه تیم‌ها تلاش کردند تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند و با هدف کسب برد به روی شیاپ چانگ می‌آیند. در این بین دانشگاه آزاد تیم قدرتمندی است و من در تمام پنج بازی که برای دانشگاه به میدان رفتم همه حریفان را در راند دوم با اختلاف هفت امتیاز شکست دادم و این روند را ادامه خواهم داد.

کرمی همچنین با تاکید بر انجام مسابقه انتخابی بین مدعیان المپیک، گفت: قبل از انتخاب دو ملی‌پوش اعزامی به مسابقات آسیایی کسب سهمیه المپیک در ویتنام، به دلیل حضور در اردوهای فشرده، خستگی و مصدومیت، مطابق با نظر کادر فنی از انجام انتخابی برای شرکت در رقابت‌های ویتنام انصراف دادم. هدف اصلی همه ملی‌پوشان موفقیت در المپیک و سایر میدان‌‌های آسیایی و جهانی است و من نیز تلاش می‌کنم اگر در ترکیب تیم باشم، بهترین نتیجه را به دست آورم. به همین دلیل یکی از معیارهای گزینش نفر المپیکی را برگزاری انتخابی بین مدعیان هر وزن می‌دانم.