قایقرانان تیم‌های ملی زنان و مردان روئینگ ایران جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک از روز جمعه اردوی آماده‌سازی خود را شروع کردند. پاروزنان تیم ملی روئینگ بدون توجه به سرمای زمستان در این اردوی ۲ماهه حضور خواهند داشت و تمرینات خود را در دریاچه آزادی پیگیری می‌کنند. اعضای تیم ملی روئینگ را حسین فقیهی، شاهین زارعی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی، عابدین باقلی، محسن شادی، حسن‌وند ژابیز، صدیقی تهرانی، بهاره علیمرادی، نسیم بنی‌‌یعقوب، شادی فرج‌پور، مینا امینی و هما حسینی تشکیل می‌دهند که جیوکانیک مربی و محمدعلی قرائت کمک مربی این تیم می‌باشند.

عمران پورعسگر، رییس کمیته روئینگ در این رابطه گفت: قایقرانان ۲ نوبت در صبح و یک نوبت بعدازظهر تمرینات بدنسازی و پاروکشی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این اردو تا ۱۲ بهمن ادامه دارد بعد از آن جهت برگزاری اردوی ۲ هفته‌ای و شرکت در مسابقات کاپ فیسا به اسپانیا اعزام خواهیم شد. البته هنوز اعزام تمام اعضای تیم قطعی نشده و همه چیز به رکوردها و میزان تمرین پاروزنان بستگی دارد. پورعسگر، تصریح کرد: از محاسن اصلی اعزام به اسپانیا حضور ملسون یکی از تئوریسین‌های فدراسیون جهانی در این کشور است که در این اردو به ارائه تازه‌های روئینگ به ورزشکاران کشورمان خواهد پرداخت. وی افزود: بعد از بازگشت از اسپانیا قایقرانان بدون وقفه تمرینات خود را تا زمان اعزام به چین پیگیری خواهند کرد.