مالک ایرانی باشگاه ویند مدعی شد که با پرداخت ۵۰۰هزار دلار، تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی دیدار خواهند کرد.

شهرام عزیزی گفت: تعامل خیلی خوبی با باشگاه رئال‌مادرید و فوتبال اسپانیا داریم، چرا که در امور تجاری شرکای ایرانی زیادی در مادرید حضور دارند. مذاکراتی را با آنها برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی داشته‌ایم. وی ادامه داد: پیش از این قرار بود که تیم ملی ایران با رئال‌مادرید دیدار دوستانه ای را انجام دهد؛ اما آنها خواهان ۲میلیون دلار بودند که پس از تعلل فدراسیون ایران و بالا بودن هزینه، این مسابقه برگزار نشد.

مالک باشگاه ویند تصریح کرد: اکنون به جای رئال‌مادرید، رایزنی‌هایمان را برای انجام دیدار دوستانه بین ایران و اسپانیا آغاز کرده‌ایم. آنها در اولین گام خواستار نیم‌میلیون دلار شده‌اند. تعاملات برای انجام این دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی ادامه دارد که با مساعدت مسوولان فدراسیون ایران، این مساله حل خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: برای پرورش استعدادهای ایرانی تلاش داریم که با همکاری باشگاه رئال‌مادرید، آکادمی فوتبال ایرانی را راه‌اندازی کنیم. می‌خواهیم ۲‌ورزشگاه را هم در ایران تاسیس کنیم.

تیم‌های ویند و استقلال تهران شب گذشته دیدار دوستانه ای را در باشگاه ایرانیان برگزار کردند. در پایان، آبی‌پوشان تهرانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.