ساکت: با شکست پرسپولیس اقتدار سپاهان ثابت شد

مدیر‌عامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با شکست پرسپولیس اقتدار تیم ما ثابت شد.

محمدرضا ساکت پس از پیروزی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: قبل از رویارویی با پرسپولیس پیش‌بینی می‌کردیم که بازی دشواری را پیش روی داریم؛ اما بعد از چند روز استراحت بازیکنان در این مسابقه با شادابی بهتری بازی کردند. وی ادامه داد: با برتری در هفته هفدهم نشان دادیم که سپاهان همچنان تیم قدرتمندی در لیگ برتر ایران است و امیدوارم در نیم فصل دوم با روحیه بهتری بازی کنیم.

ساکت درباره درگیری لفظی و فیزیکی هواداران سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: مسوولیت جو ورزشگاه بر عهده هیات فوتبال استان است و اختیارات چندانی نداریم، اگر‌چه معتقدم ورزشگاه فولادشهر برای دیدارهای سپاهان مناسب نیست.

مدیر عامل سپاهان گفت: امیدواریم با کمک و حمایت مسوولان هر چه زودتر ورزشگاه نقش جهان آماده شود تا در دیدارهای بزرگ بتوانیم از حمایت ۷۰‌هزار هوادار سپاهانی استفاده کنیم.

فاجعه تلخ ورزشگاه فولادشهر

در پی بازی روز دوشنبه این دو تیم حادثه تلخی که در ورزشگاه فولادشهر رخ داد، نگرانی شدید مسوولان نیروی انتظامی و جامعه فوتبال را به همراه داشته است.

روز دوشنبه و در حین دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس، محمد احمدی، سرباز نیروی انتظامی در حین انجام ماموریت به دلیل اصابت ترکش‌های نارنجک گروهی از تماشاگران به شدت مجروح شد.

محمد احمدی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و در‌حال‌حاضر در بیمارستان جرجانی اصفهان بستری است. این مامور نیروی انتظامی متاسفانه هر دو چشم خود را بر اثر پرتاب ترقه‌های دست‌ساز از دست داده و از ناحیه جمجمه نیز دچار شکستگی شده است.

مسوولان نیروی انتظامی و فوتبال اصفهان سرسختانه پیگیر این موضوع هستند تا عوامل این کار را شناسایی کنند و با خاطیان برخورد جدی داشته باشند.