لوکا سپاهان را به جدایی تهدید کرد

لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات سپاهان که مهمترین نقش را در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت، در حال حاضر دو پیشنهاد از ژاپن و قطر دارد. این در حالی است که بوناچیچ از جو متشنجی که در سپاهان و فوتبال اصفهان به راه افتاده، به شدت عصبانی است و شاید در پایان این فصل برای همیشه سپاهان را ترک کند.

لوکا معتقد است که هر وقت بازیکنان اصفهانی سپاهان را نیمکت‌نشین می‌کند، جو مسمومی‌علیه او به وجود می‌آید و بازیکنان با مصاحبه‌های مختلف قصد دارند به نوعی او را تخریب کنند. این در حالی است که مربیان قبلی سپاهان هم با این مشکل مواجه بودند و همیشه جریان‌هایی وجود داشت تا مربیانی مثل فرهاد کاظمی، استانکو و تاوارس بیشتر به بازیکنان اصفهانی میدان بدهند.

او در اصفهان تحت‌فشار است تا به بازیکنان بومی‌بیشتر میدان بدهد ولی لوکا در تقابل با این جریان فعلا مقاومت کرده و دیدگاهش این است که به بازیکنان آماده میدان بدهد.

قبل از صعود سپاهان به فینال لیگ قهرمانان آسیا، جو نسبتا خوبی در این تیم حاکم بود ولی اختلاف لوکا بوناچیچ با محرم نویدکیا و محمود کریمی، دو بازیکن کلیدی سپاهان که در اصفهان محبوبیت ویژه‌ای دارند، همه چیز را عوض کرده و لوکا از این شرایط ناراضی است