لیگ پنجم کشتی در ایستگاه آخر

امروز لیگ برتر کشتی آزاد به پایان می‌رسد. پنجمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد «جام شهدا» پنج‌شنبه و از ساعت ۱۰ صبح با انجام دیدارهای نفس‌گیر نیمه نهایی به پایان می‌رسد. در این رقابت‌ها ابتدا راه‌آهن خراسان مقابل صنایع همدان صف‌آرایی خواهد کرد. در کشتی‌های حساس، در وزن ۸۴ کیلوگرم جمال میرزایی مقابل مهدی حاجی‌زاده از راه‌آهن قرار می‌گیرد. این دو در مسابقات انتخابی هم رو در روی هم قرار گرفتند که میرزایی پیروز مسابقه بود.

در ۹۶کیلوگرم نیز دو همشهری و رقیب دیرینه یعنی مصطفی یونسی‌نیا از صنایع به مصاف حمید سیفی می‌رود و این در حالی است که یونسی‌نیا سابقه پیروزی بر سیفی را دارد. در وزن ۱۲۰کیلوگرم یک مسابقه تماشایی بین دو ملی‌پوش برگزار می‌شود. سعید ابراهیمی نایب قهرمان وزن ۹۶‌کیلوگرم جهان و یک وزن بالاتر مقابل فردین معصومی قرار می‌گیرد. هر یک از این کشتی‌ها می‌تواند سرنوشت تیم پیروز را رقم بزند.

اما، در مسابقه دوم نیمه نهایی نفت تهران و گاز مازندران یک رقابت حساس خواهند داشت که در کشتی‌های مهم، در وزن ۷۴‌کیلوگرم میثم مصطفی جوکار از نفت برابر اصغر بذری ملی‌پوش تیم گاز قرار می‌گیرد. در آخرین مسابقه بین این دو، بذری در مسابقات انتخابی پیروز شد. در ۱۲۰‌کیلوگرم نیز علیرضا رضایی از گاز در حالی مقابل محمدرضا آذرشکیب قرار می‌گیرد که در مسابقات انتخابی مغلوب حریف جوان خود شده بود. پس از انجام دیدارهای نیمه نهایی، در عصر نیز رقابت‌های رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود تا چهره تیم قهرمان لیگ برتر پنجم مشخص شود.