مظلومی: کریمی باید جلوتر از بازیکنان تنبیه می‌شد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کریمی به عنوان اولین مقصر در شکست باید جلوتر از بقیه بازیکنان می‌دوید و تنبیه می‌شد.

غلامحسین مظلومی در خصوص ناکامی‌های تیم استقلال گفت: تیم بزرگ، مربی و بازیکنی می‌خواهد که مقابل هواداران زیر سوال نرود. تغییر و تحولات صورت گرفته در این چند ساله به نفع تیم نبوده است. وی افزود: مشکل استقلال در مهره چینی و انتخاب نفرات است. بدترین دفاع تاریخ فوتبال ایران را دارد و این در حالی است که خط میانی عملکرد بدتری دارند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: می‌دانم که همگی تحت فشار روحی و روانی هستند؛ اما دلیل قانع کننده‌ای برای ندیدن ضعف‌ها نیست. این تیم مشکل بدنی دارد.

مظلومی با انتقاد از تصمیم فیروز کریمی مبنی بر دواندن بازیکنان پس از بازی مقابل صنعت نفت در برابر دیدگان تماشاگران بیان کرد: این حرکت چه توجیهی دارد؟ پایمال کردن غرور بازیکنان مقابل هواداران در کدام تیم دنیا نتیجه داده که در استقلال بدهد. فیروز کریمی خودش باید جلوتر از بازیکنان می‌دوید. این بازیکن سابق استقلال افزود: این مربیان هستند که تیم را تحت نظارت خود دارند و تشخیص می‌دهند کدام بازیکن برای به میدان رفتن آماده است. چه دلیلی برای استفاده از منصوریان پا به سن گذاشته وجود دارد؟ حمید شفیعی که هنوز آماده نیست و یک توپ ساده را نمی‌تواند کنترل کند چرا باید به بازی گرفته شود؟

مظلومی ادامه داد: استقلال از نامشخص بودن ترکیب اصلی آسیب می‌بینند. در هر بازی چند بازیکن از ترکیب کنار گذاشته می‌شوند. با این شیوه مشکلی حل نخواهد شد.