مدیر تربیت‌بدنی صدا‌وسیما گفت: فعلا قصد ثبت‌‌نام در کاراته را ندارم؛ اما در خصوص ریاست این فدراسیون فکر می‌کنم.

در حالی که از دیروز ثبت‌‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته آغاز شده است، بهزاد کتیرایی دراین باره گفت: تصمیم ندارم امروز ثبت‌‌نام کنم؛ چرا که ابتدا باید به بررسی‌های لازم پرداخته و ببینم چه افرادی در انتخاب شرکت کرده و چه نفراتی حضور نخواهند یافت. وی تاکید کرد: به هر حال باید ارزیابی‌های لازم را صورت داده و میزان رای و شانس خود را در مجمع فدراسیون کاراته بررسی کنم.

رییس سابق فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که برخی از اعضای خانواده کاراته معتقدند که شما به عنوان گزینه سازمان برای ریاست این فدراسیون انتخاب شده‌اید، گفت: گزینه سازمان نیستم. اگر هم وارد شوم، خودم آمده‌ام. وی ادامه داد: کاراته یک رشته اصیل است که باید به آن بها داد، خوشبختانه جامعه کاراته نیز کاملا فهیم است و به خوبی می‌داند چه کسی برای هدایت این فدراسیون مناسب است.

کتیرایی درباره اینکه جامعه کاراته بیشتر بر روی افرادی از این خانواده برای ریاست نظر دارد، گفت: من جزو این خانواده نیستم؛ ولی یک مدیر ورزشی هستم که وقتی مسوولیتی را قبول می‌کنم تمام سعیم را برای بهتر انجام دادن آن به کار می‌بندم. بدون شک در کاراته نیز همه تلاش خود را خواهم کرد.