پیشکسوتان ورزش ایران از عطاءاله بهمنش تجلیل کردند

مسوولین و پیشکسوتان ورزش ایران سه‌شنبه با حضور در منزل عطاءاله بهمنش از زحمات چندین ساله این پیشکسوت و مفسر باتجربه ورزشی تقدیر و تشکر کردند. جمعی از مسوولین ، پیشکسوتان، قهرمانان و نام آوران ورزش ایران با حضور در منزل استاد عطاءاله بهمنش، پیشکسوت، کارشناس و مفسر زبده و با تجربه ورزشی کشورمان از سال‌ها زحمت، تلاش، تحقیق و قلم زنی وی در راه رشد و پیشرفت این مقوله بزرگ اجتماعی تقدیر و تشکر کردند.

براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور بهرام افشارزاده، سیدرضا سکاکی، علی اکبرمحب، حشمت اله مهاجرانی، منوچهربرومند، مسعود برومند، و تنی چند از ورزشکاران پیشکسوت برگزار شد، افشارزاده مدیرعامل انجمن پیشکسوتان ورزش ایران با اشاره به نقش حساس مطبوعات و رسانه‌ها در رشد و تکامل ورزش و ورزشکاران گفت: مطمئنا هیچ‌کس بخصوص هیچ ورزشکار و مسوول ورزشی نمی‌تواند منکر نقش مهم و سازنده مطبوعات و رسانه‌ها در جهت رشد و پرورش ورزش شود و هیچ شکی هم نیست که خبرنگاران و روزنامه نگاران در تمامی موفقیت‌های ورزشی سهیم بوده و اثرگذاری آنها نیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به تجربیات و سوابق درخشان بهمنش گفت: بهمنش یکی از معدود افرادی است که در ورزش از جهات مختلف موثر بوده. او نه تنها خود دارای سوابق قهرمانی می‌باشد بلکه بعنوان یک مفسر و تحلیلگر ورزشی الگوی بسیاری از مفسران و کارشناسان جوان امروز قرار گرفته است. بسیاری از واژه‌ها و عباراتی نیز که بهمنش در هنگام تفسیر مسابقات از آنها استفاده می‌کرده در حال حاضر به عنوان آثاری ماندنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.