توقف استیل‌آذین مقابل کاوه زنجان، باز هم یکی از روزهای تلخ پروین در این تیم را رقم زد و حالا او احساس می‌کند که تیمش احتیاج به مربی جدیدی دارد.

پس از جدایی یونگ از استیل‌آذین، هدایت این تیم بر عهده یان و آرش فرزین است ولی پروین پس از توقف مقابل کاوه، در حالی که به شدت عصبانی بود، به یکی از نزدیکانش گفت: «ما با این روش به جایی نمی‌رسیم، باید یک مربی بیاوریم که تمامی بازیکنان از او حساب ببرند.» وی پس از بازی روز یکشنبه در حالی‌که به شدت عصبانی و ناراحت بود، با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش افزود: استیل‌آذین از بازیکنان اسمی و سرشناس تشکیل شده و عده‌ای از آنها در زمین راه می‌روند. برای آبروی آنها احترام خاصی قائلم در غیر این صورت نمی‌گذاشتم دیگر با تیم تمرین کنند.

مدیرفنی استیل‌آذین تاکید کرد: هدف اصلی‌ ما صعود به لیگ‌برتر است ولی باید بگویم که تا حالا نتایج خوبی نگرفته‌ایم و فقط در تبلیغات موفق بوده‌ایم. این وضعیت نباید ادامه داشته باشد و ما باید یک مربی بیاوریم.

پروین خبر از پیوستن یک مربی جدید به استیل‌آذین داد و گفت: تا چند روز آینده باید مربی بیاوریم. کسی که تمامی بازیکنان از او حساب ببرند و حتی من هم نتوانم در کارش دخالت کنم. در حال حاضر فرهاد کاظمی، گزینه اصلی ماست و به دنبال این مربی هستیم. کاظمی مربی کاربلدی است که قدرت مدیریت دارد و می‌تواند تیم را از این شرایط خارج کند.