در روزهایی که به نیم فصل مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شویم مشکلات مالی در باشگاه استقلال تهران بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

افزایش مشکلات مالی در باشگاه استقلال تهران سبب شده مدیریت به دنبال راه‌حلی باشد تا باشگاه را از شرایط کنونی خارج کند. طلب تعدادی از بازیکنان فصل گذشته استقلال تهران، عقب افتادن حقوق و پاداش بازیکنان و پاس نشدن چک فوتسالی‌ها همه از مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران است.

آخرین کمک مالی که به باشگاه استقلال تهران شد از جانب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بود که مبلغ یک‌صد میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز کرد. استقلالی‌ها با این مبلغ قسمتی از مشکلات مالی خود را حل کردند، اما بحران مالی در این باشگاه فراتر از آن است که با صد میلیون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حل شود!

عقب افتادن حقوق بازیکنان سبب شده که علیرضا منصوریان به نمایندگی از آنها با یکی از اعضای هیات‌مدیره دیداری داشته باشد تا مشکلات را با او در میان بگذارد؛ اگر‌چه خیلی از بازیکنان می دانند که فتح‌ا... زاده برای آرام نگهداشتن جو این تیم از چک‌های شخصی‌اش استفاده می‌کند تا جایی که دو فقره از آنها را نیز شنبه برای امیر حسین صادقی و وحید طالب‌لو صادر کرد.

اما بدتر از همه اینها اقدامات اخیر باشگاه استقلال تهران است. یکی از مسئولان این باشگاه روزشنبه در تماس با اعضای تیم از آنها خواسته برای وصول چک‌هایی که در ابتدای فصل برایشان صادر شده به بانک نروند چون دستشان به پول نمی‌رسد!