مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در اولین آوردگاه حساس و خطرناک توانستیم شجاعانه و خردمندانه سایپا تهران را شکست دهیم.

مسعود رضاییان گفت: این دیدار بسیار خوب و حساس بود و تیم سایپا با توجه به نتایج کسب کرده در لیگ برتر آمده بود که از این فرصت حداکثر استفاده را بکند اما، خوشبختانه بازیکنان ما با یک بازی شجاعانه و خردمندانه موفق به شکست این تیم شدند. این بازی در حالی برگزار شد که دو بازیکن برزیلی‌مان و احمد آل‌نعمه را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و همچنین احمد مومن‌زاده و جلال کاملی‌مفرد با پای مصدوم برای ما بازی کردند. وی از حضور خوب تماشاچیان در این بازی یاد کرده و خاطرنشان کرد: حضور تماشاچیان بیش از ظرفیت جایگاه‌های ما بود و شاهد بودیم که از جایگاه طبیعی زمین اختصاصی ما یعنی تپه‌های سنگی اطراف زمین به‌عنوان جایگاه برای تماشای مسابقه استفاده کرده بودند.

رضائیان با بیان این مطلب که کماکان صبر و تحمل می‌کنیم تا هرچه سریعتر مشکل زمین فولاد حل شود، گفت: البته مشکل زمین فولاد خوزستان مشکل جزیی ورزش استان است و امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل اصلی ورزش خوزستان حل شود. فولاد خوزستان در مرحله بعدی جام حذفی میزبان تیم استقلال اهواز است.